  • Data: 2012-03-22 12:56:15
    Temat: Re: na bogato!
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Ale oczywiście masz niezbite dowody na swoje pomówienia i jesteś w
    > stanie je tu podać?

    Okreslenie "chorzy z nienawisci" jest autorstwa Michnika i dotyczy
    wszystkich, ktorzy domagali sie lustracji i postawienia przed sadem
    zbrodniarzy komunistycznych. Nie wiem, czy to efekt syndromu
    sztokcholmskiego, czy po prostu umowy z czerwonymi, faktem jest, ze
    ilekroc ktos wyciagnie przeszlosc jakiegos "autorytetu moralnego", albo
    bedzie sie tego domagal, to pan Michnik natychmiast obrzuci go blotem.
    "Odpieprz sie od mojego generala", czy jakos tak, a na kazda rocznice
    stanu wojennego pan "opozycjonista" publikuje co? Nie, nie wywiad z
    rodzina jakies ofiary stanu wojennego, nie przypomnienie zbrodni, nie
    tekst jak bardzo nadzieja spoleczenstwa zostala przetracona, tylko albo
    wywiad z sympatycznym generalem, albo brednie jaki to czlowiek "honoru".
    I jeszcze to wybaczenie komunistom w imieniu spoleczenstwa. Kim on k* jest?
    O "ludziach rozumnych" to juz mi sie nie chce pisac. Inni, ktorzy
    niekoniecznie zatrudniliby u siebie Maleszke, to juz pewnie bezrozumni.
    Temat rzekomego antysemityzmu Polakow to ulubiony temat GW. No po prostu
    kazdy Polak ma to w genach i trzeba napietnowac, tak profilaktycznie.
    Pierdolenie takich rzeczy w kraju gdzie jest najwiecej odznaczonych
    "Sprawiedliwych wsrod narodow Swiata", a tylko w Polsce za ukrywane
    Zydow rozstrzeliwana (zwykle cala rodzine), czy siegajac dalej: wszedzie
    w Europie przeganiano Zydow od stuleci, tylko w Polsce mogli sie
    osiedlac, prowadzic swoje interesy, byly przed wojna miasta, gdzie
    polowa populacji to byli Zydzi. I taki Michnik pieprzy o rasizmie
    Polakow. Szczyt bezczelnosci.
    A poczatki GW? Zadziwiajace, w okresie PRL Michnik dostaje papier,
    drukarnie i monopol przez rok (wsrod "opozycji") na wydawanie prasy.
    Spolka Agora stala sie tak majetna i wplywowa ot tak sobie samoistnie,
    czy moze dzieki wymiernej pomocy czerwonych. Poczytaj sobie ksiazki pana
    Remuszki, Ziemkiewicza. Nie no, wiem, bedziesz bronil autorytetu swojego
    guru i takich publikacji nie tkniesz.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa