  • 1. Data: 2012-09-27 09:57:21
    Temat: n-ka - szybkosc tunera
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Czy Wam tuner n-ki w ostatnim czasie tez zwolnil? Mam takie dziwne
    wrazenie, ze kiedys bylo duzo lepiej, tzn. reakcja na przyciski pilota.
    Wciskam EPG czekam..czekam..czekam i dopiero jest. Przelatywanie po
    liscie kanalow tez sprawniej dzialalo ...

    pzdr.

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-09-27 12:01:30
    Temat: Re: n-ka - szybkosc tunera
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-09-27 09:57, tyran pisze:
> [...]
    > Wciskam EPG czekam..czekam..czekam i dopiero jest. Przelatywanie po
    > liscie kanalow tez sprawniej dzialalo ...

    nic Ci się nie wydaje, po prostu chodzi coraz wolniej.
    nie mówiąc już o zwiechach na kilka sekund

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-09-29 08:53:00
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > nic Ci się nie wydaje, po prostu chodzi coraz wolniej.
    > nie mówiąc już o zwiechach na kilka sekund

    Czyżby syndrom przejęcia przez Cyfrę. Tam dopiero tuner
    dawał czas na refleksję :)

    Szymon
    ps. wiem bo miałem obydwie platformy z ich najlepszymi
    odbiornikami ale wygrała n-ka

  • 4. Data: 2012-09-29 20:19:17
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-09-27 12:01, pawell32 napisal (a):

    > nic Ci się nie wydaje, po prostu chodzi coraz wolniej.
    > nie mówiąc już o zwiechach na kilka sekund

    to wygląda raczej na padaczkę hdd. próbowałeś go resetować?

  • 5. Data: 2012-09-30 13:17:07
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to wygląda raczej na padaczkę hdd. próbowałeś go resetować?

    Są też takie objawy przy małej ilości wolnego miejsca na hdd.
    10% i mniej (sprawdzić czy nie placebo).

    --
    Jasio

  • 6. Data: 2012-10-01 07:37:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-09-29 20:19, [MF] PL pisze:

    > to wygląda raczej na padaczkę hdd. próbowałeś go resetować?

    na razie nie, czekam jak się rozwinie sytuacja, poza tym
    mam kilka nagrań na których mi jeszcze zależy.
    zwykły reset dekodera pomaga na chwile.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-10-01 07:38:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-09-30 13:17, Jasio pisze:
    > Są też takie objawy przy małej ilości wolnego miejsca na hdd.
    > 10% i mniej (sprawdzić czy nie placebo).

    nie schodzę poniżej 25 %

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux