  • 1. Data: 2012-09-27 00:00:34
    Temat: Ariva 150 combo czy 120 combo Pomocy!!!
    Od: z <z...@u...pl>

    Byłem już zdecydowany na Arivę 150 combo + przejście z TNK SD na SMART
    HD (na dniach kończy się promocja a karta ma być ta sama i nie
    sparowana) ale zacząłem czytać i:

    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=126&t=2719
    7&start=225

    się okazało że w nowym modelu (najprawdopodobniej sprzętowo) nagrania z
    kanałów kodowanych są zabezpieczone i nie można ich oglądać gdzie
    indziej (np. na kompie, tablecie, telefonie w podróży) :-(
    Starszy model Ariva 120 nagrywa wszystko po całości i olewa te durne
    prawa autorskie (kurde przecież ja w domu chciałem tylko...)
    Podobno 120 nie odtwarza divxów, na pewno ma tylko jedno gniazdo USB i
    nie obsługuje adapterów wifi. (planuję i tak podpięcie kablem sieci)
    Co jeszcze stracę wybierając 120???

    Droższy model Ariva 250 ma gniazdo na czytniki CI a wszystko co nagrywa
    z takiego czytnika jest rozkodowane bo to już nie jest sprawa Fergusona
    (umywają ręce) tylko producenta czytnika. Hmmmm. Kupić tuner + osobny
    czytnik?
    Chyba pod NHD są tylko parowane z kartą. A może ...

    A może jest szansa złamania tych zabezpieczeń

    Co wybrać? Co wybrać?

    PS. Od biedy można puścić sygnał po analogu i nagrać na kompie z kartą
    TV. Ło matko XXI wiek :-)