  • 51. Data: 2011-07-15 12:50:04
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 12:41, Cavallino pisze:
    > I blokada sprzeu użytkownika - w tym przypadku to drugie jest nawet gorsze.
    > Dałoby się to przeżyć, gdyby wymuszone przez N rozwiązanie byłoby tanie,
    > tak jak w przypadku pierwszego dekodera.
    > Ale nie jest, więc są dwa problemy.

    i podobno jesteś informatykiem, a nie wiesz jakie to niesie
    zagrożenia.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 52. Data: 2011-07-15 14:10:10
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2011-07-15 10:41, pawell32 pisze:
    > ale zrozum, że za 200zł nie kupisz dekodera HD.
    > a sd mnie i wielu innych odbiorców nie interesuje.
    Arive 120 kupisz za 240 zl
    Opticum 403p za 280 zl
    Cena wiec porownywalna a nie musisz placic w drugim roku oplaty 20
    zl/miesiac
    Krzysiek

  • 53. Data: 2011-07-15 14:26:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 16:10, Tasiorsa pisze:
    > Arive 120 kupisz za 240 zl
    > Opticum 403p za 280 zl

    owszem cena podobna, ale to są wolne dekodery.
    z ferdków zdecydowanie wolę HF8900

    > Cena wiec porownywalna a nie musisz placic w drugim roku oplaty 20
    > zl/miesiac

    ale to nie rata za dekoder tylko dopłata do abonamentu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 54. Data: 2011-07-15 15:08:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Odwrotnie - to baby nie oglądają sportu.
    > Resztę dopowiedz sobie sam.

    Bardziej byś zaszpanował mówiąc że... uprawiasz sport :-).

  • 55. Data: 2011-07-15 19:19:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Sportu czy polskiej ligi, bo różnica kolosalna?

    Sportu.
    A jak ktoś ogląda sport, to czuje bluesa i to raczej nie będzie próbował się
    śmiać z kogoś kto ogląda inny.
    Chyba że tylko mówi że ogląda.

  • 56. Data: 2011-07-15 19:20:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > owszem cena podobna, ale to są wolne dekodery.

    I to sensu stricte.
    Bo Nka nie ma nic do nich. ;-)

  • 57. Data: 2011-07-15 19:20:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bardziej byś zaszpanował mówiąc że... uprawiasz sport :-).

    Niestety, nie te lata, nie ta sprawność.

  • 58. Data: 2011-07-16 08:48:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Sportu.
    > A jak ktoś ogląda sport, to czuje bluesa i to raczej nie będzie próbował
    > się śmiać z kogoś kto ogląda inny.

    Weź już skończ, oglądam więcej sportu niż Ty tej swojej posranej pl ligi, a
    potrafie wstawać w środku nocy po to żeby coś zobaczyć live.

  • 59. Data: 2011-07-17 09:23:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Weź już skończ, oglądam więcej sportu niż Ty tej swojej posranej pl ligi

    J.w.
    I nie odpowiadaj dopóki nie zrozumiesz przekazu.

  • 60. Data: 2011-07-17 21:24:41
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 15-07-2011 11:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej trzeba być babą, albo czymś w tym rodzaju, żeby jej nie oglądać.

    rownie dobrze moznaby napisac, ze tylko debile ja (polska pilke)
    ogladaja. ja np od pilki (polskiej odmiany tego sportu do tego nie
    zaliczam) wole ogladac f1 i co?