  • 41. Data: 2011-07-15 10:58:06
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A dokładniej brak takiej (i wielu innych) możliwości w N oznacza, że ta
    > oferta sprzętowa jest bardzo uboga.

    Ale i tak bije na głowe ofertę sprzętową C+ i tylko o tym jest mowa od
    początku. Reszta to Twoje "widzimisie"

    I tyle w temacie bo i tak więcej nie masz do powiedzenia oprócz tego co Ty i
    Twoja rodzina gdzie ma. Tylko kogo to...

  • 42. Data: 2011-07-15 11:00:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale i tak bije na głowe ofertę sprzętową C+

    Nie - gdyż do Cyfry można mieć własny sprzęt.

  • 43. Data: 2011-07-15 11:15:18
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Raczej czy co innego się nie kurczy. ;-)

    Z tym na szczęście nie mam problemów ;-)))

    > Lepiej miec jakieś zainteresowania, niż ich nie posiadać,
    > albo interesować się tylko pogonią za kasą, nie uważasz?

    Ale nikt przecież nie mówi że to coś złego. Irytuje mnie
    tylko to, że obrażasz tych, którzy tej żenady nie oglądają
    :-).

    > A ktoś kto nie ogląda, ale wydaje opinie, po prostu gada o
    > czymś o czym nie ma zielonego pojęcia.

    Nie wiadomo co gorsze: wydawanie opinii o czymś o czym nie
    ma się pojęcia czy obrażanie wszystkich którzy nie
    podzielają Twojego zainteresowania... Poza tym na jakiej
    podstawie twierdzisz że ktoś nie ma pojęcia o polskiej
    "piłce nożnej"? Uważasz że jak ktoś nie siedzi i nie
    podziwia ich żałosnej gry to znaczy że nie ma o tym pojęcia?

  • 44. Data: 2011-07-15 11:30:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie - gdyż do Cyfry można mieć własny sprzęt.
    Nie - gdyż oferta SPRZĘTOWA 'n' jest lepsza od C+. Ty mówisz o zakupie samej
    karty i wykorzystaniu swojego sprzętu, wtedy nie porównujesz sprzetu C+ i n
    tylko swojego i n. A porównując sprzęt C+ i N , ten N jest lepszy i kropka.

  • 45. Data: 2011-07-15 11:33:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale nikt przecież nie mówi że to coś złego. Irytuje mnie tylko to, że
    > obrażasz tych, którzy tej żenady nie oglądają :-).

    To była tylko replika do jednej osoby, zresztą nie uważam że obraźliwa.
    Co za problem być metros.... w dzisiejszych czasach? ;-)

    >Poza tym na jakiej podstawie twierdzisz że ktoś nie ma pojęcia o polskiej
    >"piłce nożnej"? Uważasz że jak ktoś nie siedzi i nie podziwia ich żałosnej
    >gry to znaczy że nie ma o tym pojęcia?

    Dokładnie.

  • 46. Data: 2011-07-15 11:34:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie - gdyż oferta SPRZĘTOWA 'n' jest lepsza od C+.

    Jest gorsza, bo wyklucza własny sprzęt.
    Byłaby gorsza, nawet gdyby Cyfra nie dawała dokładnie żadnego dekodera.

  • 47. Data: 2011-07-15 11:44:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jest gorsza, bo wyklucza własny sprzęt.
    > Byłaby gorsza, nawet gdyby Cyfra nie dawała dokładnie żadnego dekodera.
    Taaa, a ci co nie oglądają polskiej ligi to baby. Ja nie oglądam ale
    oglądam angielska i LM to się łapie czy nie?

  • 48. Data: 2011-07-15 11:48:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    >ci co nie oglądają polskiej ligi to baby.

    Odwrotnie - to baby nie oglądają sportu.
    Resztę dopowiedz sobie sam.

    > Ja nie oglądam ale oglądam angielska i LM to się łapie czy nie?

    Nie.

  • 49. Data: 2011-07-15 11:59:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Odwrotnie - to baby nie oglądają sportu.

    Sportu czy polskiej ligi, bo różnica kolosalna?

    > Resztę dopowiedz sobie sam.

    > Nie.

    Hehehe, a możne oglądając rozgrywki okręgówki live się łapie?

  • 50. Data: 2011-07-15 12:18:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie widzę związku.

    Daj już spokój. :-)
    Taki sam "związek" jak piłka z multiroom. Zaczynasz pisać jak animka. :-)