  • 21. Data: 2011-07-15 09:27:39
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To ma do rzeczy, że tuner służy do oglądania tv, a nie do brandzlowania
    > się użytymi w nim technikaliami.

    htpc to niby nie brandzlowanie się technikaliami , nie no ok.

    > I zawartość oferty programowej ma pierwszorzędne znaczenie przy wyborze
    > operatora, cena drugie, otwartość systemu trzecie, potem długo, długo nic,
    > a dopiero na samym końcu to czy menu w tunerze jest mniej lub bardziej
    > kolorowe.

    Ale Ty i Twoje preferencje wiesz co obchodzą innych? Ja mówie o sprzęcie i
    tyle.

    > Co znaczy inny?
    > Służy (może służyć) do tego samego, a że przebija funkcjonalnością ofertę
    > N to już jest inny?

    To jak przebija oferte N, to oferte C+ zmiata.

    > I nie ma to dokładnie żadnego znaczenia.

    Tak jak i Twoje preferencje programowe.

    > No trwa - mój htpc szybciej się budzi ze stanu uśpienia, a pewnie nawet i
    > hibernacji.
    > Co nic nie zmienia w jego cenie. ;-)

    > Akurat czas dostępu do nagrań jest taki sam, masz je od razu.

    Nagrań? Gdzie w C+ i N? hehehhe widać u Ciebie czas płynie inaczej niż u
    innych.

    > No ja też.
    > Minusy i cena tego zastosowanego w N są na tyle duże, że wykluczają sens
    > jego wykupu.

    Bo niby cena lepszego htpc to jak sie ma do ceny 'n'?

    > A co za tym idzie, wszystkie plusy są nieistotne, skoro i tak go nie masz.
    > ;-)

    Ty nie masz, więc i całą Twoja dyskusja to bełkot teoretyka.

  • 22. Data: 2011-07-15 09:28:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wiem jedno, trzeba być nagrzanym by oglądać i promować
    > polską piłkę - NOŻNĄ! (by nie obrażać pozostałych dyscyplin)

    Raczej trzeba być babą, albo czymś w tym rodzaju, żeby jej nie oglądać.

  • 23. Data: 2011-07-15 09:31:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > BTW: Mój htpc bije możliwościami na głowę każdy tuner, a i tak używam go
    > głównie do oglądania tv.

    Powiedział ten co to niby się nie brandzluje technikaliami, LOL

  • 24. Data: 2011-07-15 09:38:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > htpc to niby nie brandzlowanie się technikaliami , nie no ok.

    Jakbym kupował dla faktu posiadania htpc, to tak by było.
    Kupowałem, bo to było wtedy najtańsza opcja taniego oglądania HD, to był
    jedyny cel.
    Teraz już nie jest, więc absolutnie bym go nie kupił, ale skoro już mam to
    niech się spłaca dopóki działa.

    > Ale Ty i Twoje preferencje wiesz co obchodzą innych?

    Mnie więcej tyle co Twoje.
    Mnie bardziej, a wyrażam zdanie swoje, a nie jakichś innych.

    > To jak przebija oferte N, to oferte C+ zmiata.

    Uzupełnia.
    Tak samo jak Polsatu (do niedawna).
    N uzupełnić nie może, bo zabronili takich rozwiązań.
    Na tym polega problem z tym operatorem.

    > Nagrań? Gdzie w C+ i N? hehehhe widać u Ciebie czas płynie inaczej niż u
    > innych.

    Pewnie tak, nie jestem w stanie wychwycić różnicy przy sekundowym wchodzeniu
    do menu z nagraniami.
    Pewnie powiniem mieć jakiś elektroniczny stoper z milisekundami w tym celu,
    ale również szkoda mi kasy na brandzlowanie się takimi tematami.

    > Bo niby cena lepszego htpc to jak sie ma do ceny 'n'?

    HTPC w Cyfrze możesz używać, a nie musisz, podobnie jak Dreamboxów za kupę
    siana.
    Jak nie chcesz możesz kupic sprzęt za 1 zł.
    W N wyboru żadnego nie posiadasz.

    > Ty nie masz

    Tak, bo nie lubię wyrzucać kasy na coś, co gdzie indziej mam za friko.

  • 25. Data: 2011-07-15 09:38:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Powiedział ten co to niby się nie brandzluje technikaliami, LOL

    Więcej czytaj mniej pisz, zrozumiesz.

  • 26. Data: 2011-07-15 09:42:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 11:28, Cavallino pisze:

    > Raczej trzeba być babą, albo czymś w tym rodzaju, żeby jej nie oglądać.

    nie wiem czy to Twoja bezczelność czy naiwna wiara w niski poziom
    społeczeństwa?
    wystarczy popatrzeć na prezesa pzpn...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 27. Data: 2011-07-15 09:44:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 11:31, BaX pisze:

    > Powiedział ten co to niby się nie brandzluje technikaliami, LOL

    wiesz, bo go miał za 0 zł.
    rozebrał stary komputer i przerobił na htpc.
    karte tv dostał pod choinkę, soft z sieci.
    zresztą ten soft nie nie linux, wiec wiesz...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 28. Data: 2011-07-15 09:47:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie wiem czy to Twoja bezczelność czy naiwna wiara w niski poziom
    > społeczeństwa?

    A co ma poziom społeczeństwa do zbabienia?

    > wystarczy popatrzeć na prezesa pzpn...

    A co on ma wspólnego z męskimi zainteresowaniami?

  • 29. Data: 2011-07-15 09:48:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wiesz, bo go miał za 0 zł.
    > rozebrał stary komputer i przerobił na htpc.

    Nie kłam.
    Nieładnie tak robić.
    Może w Twoim kręgu coś takiego jest popularne, ale nie każdemu musi się to
    podobać.

  • 30. Data: 2011-07-15 09:52:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 11:47, Cavallino pisze:

    > A co on ma wspólnego z męskimi zainteresowaniami?

    przecież wystarczy popatrzeć na niego.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux