  • Data: 2011-07-15 11:15:18
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej czy co innego się nie kurczy. ;-)

    Z tym na szczęście nie mam problemów ;-)))

    > Lepiej miec jakieś zainteresowania, niż ich nie posiadać,
    > albo interesować się tylko pogonią za kasą, nie uważasz?

    Ale nikt przecież nie mówi że to coś złego. Irytuje mnie
    tylko to, że obrażasz tych, którzy tej żenady nie oglądają
    :-).

    > A ktoś kto nie ogląda, ale wydaje opinie, po prostu gada o
    > czymś o czym nie ma zielonego pojęcia.

    Nie wiadomo co gorsze: wydawanie opinii o czymś o czym nie
    ma się pojęcia czy obrażanie wszystkich którzy nie
    podzielają Twojego zainteresowania... Poza tym na jakiej
    podstawie twierdzisz że ktoś nie ma pojęcia o polskiej
    "piłce nożnej"? Uważasz że jak ktoś nie siedzi i nie
    podziwia ich żałosnej gry to znaczy że nie ma o tym pojęcia?