  • 11. Data: 2009-11-25 19:35:44
    Temat: Re: n hd
    Od: "Axelbest" <k...@w...pl>

    Ja rzadko sie udzielam - ale napisze ze "games" do pomiarów uzywa pewnie
    radzieckiego Intela Core 3
    http://englishrussia.com/images/3_core_processor/3.j
    pg

  • 12. Data: 2009-11-25 20:05:31
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Axelbest pisze:
    > Ja rzadko sie udzielam - ale napisze ze "games" do pomiarów uzywa pewnie
    > radzieckiego Intela Core 3
    > http://englishrussia.com/images/3_core_processor/3.j
    pg

    Od zawsze uzywam iptrafa a on raczej nie klamiw w odroznieniu od TVN i
    wielu idiotow na tej grupie.

  • 13. Data: 2009-11-25 20:09:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 21:05:31 +0100, games napisał(a):

    > Od zawsze uzywam iptrafa a on raczej nie klamiw w odroznieniu od TVN i
    > wielu idiotow na tej grupie.

    Chłopczyku, dość tego robienia bydła na kolejnych grupach w usenecie. Jak
    ci się nie znudziła ta zielonogórska osiedlówka, to radzę się uspokoić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-11-25 20:24:41
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Chłopczyku, dość tego robienia bydła na kolejnych grupach w usenecie. Jak
    > ci się nie znudziła ta zielonogórska osiedlówka, to radzę się uspokoić.

    Wybacz ale z telewizji wia kabelek 75Ohm nie korzystam o 10 lat i wiem
    co pisze a i tobie przydala by sie weryfikacja marketingowych bredni bo
    dobre dvd ma bitrate ktorego nigdy nie zobaczysz na swoim jamboxie.

    I prosze cie bez odbioru bo jak ty grzebales po smietnikach to ja
    sprzedawalem sprzet do montazu SVHS dla stacji TV w calej polsce.

  • 15. Data: 2009-11-25 20:27:15
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    > mam pojecie bo wlasnie sobie zmierzylem strumien z DVD Obcy 8 pasazer
    > nostromo i strumien SD z satelity meczy pilkarskiego. Ten pierwszy
    > 60Mbit/s ten drugi max 8Mbit/s jeszcze jakies pytania pedale ?

    PLONK... :)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 16. Data: 2009-11-25 20:29:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 21:24:41 +0100, games napisał(a):

    > Wybacz ale z telewizji wia kabelek 75Ohm nie korzystam o 10 lat i wiem
    > co pisze a i tobie przydala by sie weryfikacja marketingowych bredni bo
    > dobre dvd ma bitrate ktorego nigdy nie zobaczysz na swoim jamboxie.

    Nie obchodzi mnie co robiłeś i kiedy, jak nie przestaniesz się zachowywać
    jak piętnastoletni kibol z poprawczaka, daję słowo, że zrobię wszystko co
    się da, żebyś musiał sobie poszukać nowego operatora i nowego konta
    mailowego. Tu są normalni ludzie i oczekuja chociaż minimum kultury
    osobistej. Może u ciebie w domu rzuca się mięsem, ale wtedy zachowaj sobie
    taką kulturę na rozmowy w swoim domu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-11-25 20:33:31
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > mailowego. Tu są normalni ludzie i oczekuja chociaż minimum kultury
    > osobistej. Może u ciebie w domu rzuca się mięsem, ale wtedy zachowaj sobie

    Tyu cwelu jebany wypierdalaj gdzie twoje miejsce !

    odpadek po komunie sie znalazl bulke prze bibulke a chuja cala reka.

  • 18. Data: 2009-11-25 20:36:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 21:33:31 +0100, games napisał(a):

    > Tyu cwelu jebany wypierdalaj gdzie twoje miejsce !
    >
    > odpadek po komunie sie znalazl bulke prze bibulke a chuja cala reka.

    Ok, sam chciałeś, żegnam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2009-11-25 20:41:41
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ok, sam chciałeś, żegnam.

    Chuj ci w dupe cwelu jebany jutro ci odetne kabel wyrucham zone i
    zgwalce psa.

  • 20. Data: 2009-11-25 20:51:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>