  • Data: 2012-07-09 14:21:36
    Temat: Re: myszka
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-09 14:00, J.F pisze:

    > Kupilem sobie radiowa myszke microsoftu, wsadzilem jednego eneloopa R6
    > ... kurde, to juz 2 tygodnie mija, a ona ciagle pracuje.
    > A to optyczna, dioda swiecic musi, uzywana 8h dziennie ... oj, wiecej -
    > skad ona prad bierze ?

    No to moja po pół roku (albo i więcej, nie chce mi się sprawdzać)
    używania Eneloopa (2 sztuki) pisze, że jeszcze 531 dni. Nie pamiętam, co
    było na początku, ale mam wrażenie, jakby cały czas to samo driver
    pokazywał. I laserowa, nie "zwykła" optyczna. W komplecie były baterie,
    ale nawet ich nie rozpakowałem. Chociaż po rozładowaniu eneloopa może
    włożę nieładowalne jednak.
    Żona do starszej notebookowej ładuje chyba tak jakoś co pół roku, może
    trochę rzadziej, dwa R6. W domu mam bardzo starą myszowatą, to co parę
    tygodni (4-6) dwa paluchy (ale też już stare, więc słabo trzymają). Może
    za jakiś czas dam nowe, to zobaczę jak działają.

    Pozdrawiam

    DD