  • 1. Data: 2011-12-20 10:18:10
    Temat: mysz do notebooka bluetooth
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    potrzebuje szybko wybrac mysz do notebooka na bluetooth w cenie < =
    100 zl (lub blisko). Zasilanie najlepiej na 1xAA

    Macie jakies swoje typy? Notebook (starszy) ma tylko 2 porty USB i nie
    chcialbym blokowac portu na nano odbiornik.

    Widzialem gdzies myszki A4/NCS (?) w rozsadnej cenie, ale czy ich
    trwalosc jest dobra? Mozecie cos doradzic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-12-20 16:06:36
    Temat: Re: mysz do notebooka bluetooth
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-12-2011 o 11:18:10 <a...@p...pl> napisał(a):

    > potrzebuje szybko wybrac mysz do notebooka na bluetooth w cenie < =
    > 100 zl (lub blisko)

    Co znaczy szybko :d

    Na bluetooth polecam wyłącznie
    http://www.logitech.com/pl-pl/mice-pointers/mice/dev
    ices/3287

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-12-21 08:45:15
    Od: "Jarx" <j...@b...wp.lp>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Macie jakies swoje typy? Notebook (starszy) ma tylko 2 porty USB i nie
    > chcialbym blokowac portu na nano odbiornik.

    Witam!
    Ja z powodzeniem uzywan takiej:
    http://www.alibaba.pl/klawiatury-i-myszy/mysz-manta-
    bluetooth-mouse-mm764-mm-764/p-c0361354

    Jest dostepna w Selgrosie, ostatnio widzilem ja tam za 45 brutto, w innych
    marketach róznie od 39-90 zeta. Ja uzywam jej juz póltora roku, bateria
    spokojnie mi wystarcza n 6 miesiecy, przy uzywaniu ok 10h tygodniowo.

    pozdrawiam
    Jarx

    6729 (20111220) __________

  • 4. Data: 2011-12-21 13:34:22
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2011-12-20 17:06, Piotr M pisze:

    > Co znaczy szybko :d
    >
    > Na bluetooth polecam wyłącznie
    > http://www.logitech.com/pl-pl/mice-pointers/mice/dev
    ices/3287

    Tylko niestety te skoki kursora po chwili przestoju. Jedyna wada takiej
    myszki :( Każda na normalny odbiornik będzie działać szybciej

  • 5. Data: 2011-12-21 14:39:52
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-21 14:34, Tomasz Tybusz wrote:

    ices/3287

    > Tylko niestety te skoki kursora po chwili przestoju. Jedyna wada takiej
    > myszki :( Każda na normalny odbiornik będzie działać szybciej

    Bluetooth imho dobry jest w terenie (mniej zatyczek/wtyczek). Precyzja
    mniejsza/ opoznienie wieksze od myszek z dedykowanym odbiornikiem.
    Intensywne transmisje BT/WiFi na 2.4GHz dodatkowo zmniejszaja komfort pracy.

  • 6. Data: 2011-12-21 22:01:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-12-2011 o 14:34:22 Tomasz Tybusz <t...@g...com>
    napisał(a):

    ices/3287

    > Tylko niestety te skoki kursora po chwili przestoju. Jedyna wada takiej
    > myszki :( Każda na normalny odbiornik będzie działać szybciej

    100% popieram. Miałem, wiem :)