  • 1. Data: 2009-08-09 10:43:21
    Temat: [pyt] myPhone 8830 TV czy Nokia N73 ???
    Od: " hds.147" <h...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Zastanawiam się nad kupnem telefonu i rozważam dwa telefony: nowy myPhone
    8830 TV [ gwar 24 m-ce ] lub używana Nokia N73 [ gwar 12 m-cy ].
    O ile Nokię dosć znam to zastanawia mnie czy zaryzykować ten myPhone ?
    Jeśli ktoś miał z nim do czynienia i może coś o nim powiedzieć lub porównać z
    Nokią to będe bardzo dźwięczny ;)

    Pzdr.
    hds.147

  • 2. Data: 2009-08-09 12:22:37
    Temat: Re: myPhone 8830 TV czy Nokia N73 ???
    Od: Kwietniewski Artur <s...@g...com>

    On 9 Sie, 03:43, " hds.147" <h...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Jeśli ktoś miał z nim do czynienia i może coś o nim powiedzieć lub porównać z

    Witam , jezeli nie uzywasz dwoch kart sim, to nie kombinuj ,tylko
    N73 , to tak jakby porownywac malego fiata z najnowszym modelem
    mercedesa. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-08-09 14:31:24
    Od: rekowka <r...@g...com>

> [...]
    > 8830 TV [ gwar 24 m-ce ] lub używana Nokia  N73 [ gwar 12 m-cy ].
    > Jeśli ktoś miał z nim do czynienia i może coś o nim powiedzieć lub porównać z
    Witam, nawet jesli chcialbys uzywac dwoch kart sim to odradzam
    myPhone. Ta firma i jej produkty to kleska na calej linni. Pomijajac
    tragiczna jakosc (jak to wytrzyma 24mies gwarancji?) to menu w tym
    telefonie to zbieranina z roznych modeli sklecone bez ladu i skladu,
    poza tym wolno dziala i strasznie irytuje. Gdybys jednak sie skusil na
    ten model a pozniej rozmyslil nikt tego od Ciebie nie odkupi w
    przeciwienstwie do innych telefonow w tym nokii.

  • 4. Data: 2009-08-14 08:14:36
    Temat: Re: [pyt] myPhone 8830 TV czy Nokia N73 ???
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    hds.147 pisze:
> [...]
    > Jeśli ktoś miał z nim do czynienia i może coś o nim powiedzieć lub porównać z

    Dodam jeszcze ze zaden z telefonow myPhone nie posiada mozliwosci
    uruchomienia javy czyli nici z programow, gier itp. W moim przypadku
    uzywam przede wszystkim ginger i mobilet ktorych bym nie uruchomil na
    tym sprzecie. Ja mam nokie obecnie i jestem zadowolony, a pozniej cena
    przy sprzedazy za uzywany nie bedzie znikoma.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=