  • Data: 2010-09-24 07:50:46
    Temat: Re: multiroom w n
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *BaX* napisał(-a):

    > A co mają napisać, że to info z działu technicznego C+? Czy jeżeli by
    > tak
    > było to coś zmieni w treści wiadomości?

    Rzecz w tym, że info nie pochodzi z działu technicznego C+, tylko ktoś
    kumaty dostał taką kartę która miała inne oznaczenie. Ktoś jeszcze miał
    możliwość odczytania jej zawartość, a ta okazał się deko inna niż w tych
    poprzednich. No i zaczęły się spekulacje które zdryfowały w kierunku
    parowania. Później to już zaczęło żyć swoim życiem. Wiadomości jako
    takiej nie było. To są wyłącznie domysły. Być może w jakimś zakresie
    słuszne, ale tylko domysły. Temat na forum laki o parowaniu został
    zamknięty bo już dochodzio do absurdów w domysłach. A wykazałem tylko
    mechanizm powstawania "newsa" z suchej informacji o innym wyglądzie
    karty. Czy jakiś inny portal o tematyce tv sat podjął temat, czy tylko
    laki wyrwał się przed orkiestrę?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675