  • Data: 2010-09-28 15:25:58
    Temat: Re: multiroom w n
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-27 20:28, [MF] PL pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to co napisał Cezar.

    Hmmm ... odwrotnie nie mam niestety jak sprawdzić.
    Nie mam dostępu do jakiegoś świeżego PVR'a
    Rozumiem że te odwrotne zabezpieczenie służyłoby zabezpieczeniu
    przed sharingiem kanałów HD przez abonentów którzy
    nie mają pełnych pakietów HD ... nie sądzę aby ktoś
    się w to bawił. Cyfra+ mocno przecenia swoją ofertę
    kanałów ... tam ch*j nocuje, ja opłacam jakiś pakiet
    ktory ma wszystkie bajki ... reszta ich kanałów do
    niczego się nie nadaje.
    Najlepiej lubię jeden kanał: RAPIDSHARE :-)
    20 zł/miesięcznie ... i oporowo materiału.

    Tomy M.