  • 51. Data: 2010-11-26 09:34:58
    Temat: Re: multiroom
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-26 10:01, Cavallino pisze:

    > Ale jak miałbym kuć ściany, to bez sensu, zwłaszcza że prąd mam w każdym
    > pokoju, a karty sieciowe na prąd leżą na półce.

    a co całą instalacje w domu masz na jednej fazie?
    poza tym po co kuć? od czego jest miejsce w listwach
    podłogowych?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 52. Data: 2010-11-26 09:35:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-26 09:56, Cavallino pisze:
    > Czytałem.
    > Mam takie same.
    > Sam zresztą dałem linka do info, że nie zapłacą za nowy soft do 8900.

    jest, właśnie jutro je przetestuje

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 53. Data: 2010-11-26 09:43:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a co całą instalacje w domu masz na jednej fazie?

    Nie wiem, ale między pokojami sieć działa, sprawdzałem.

    > poza tym po co kuć? od czego jest miejsce w listwach
    > podłogowych?

    Jest problem z pionowymi listwami podłogowymi. ;-)

  • 54. Data: 2010-11-26 09:44:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jest, właśnie jutro je przetestuje

    O czym piszesz, jakie je?

    Wyszedł nowy oryginalny soft, czy mówisz o alternatywnym?

  • 55. Data: 2010-11-26 09:52:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-26 10:44, Cavallino pisze:
    > O czym piszesz, jakie je?
    >
    > Wyszedł nowy oryginalny soft, czy mówisz o alternatywnym?

    alternatywny. przecież zryty ferguson go nie kupi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 56. Data: 2010-11-26 09:57:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > alternatywny. przecież zryty ferguson go nie kupi

    A to prawda, że oni go napisali, czy bujda?

  • 57. Data: 2010-11-26 10:08:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    http://laki.dvhk.pl/index.php?id=327

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 58. Data: 2010-11-26 10:51:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > http://laki.dvhk.pl/index.php?id=327

    Jasne, czyli to soft od Hiviona.
    Nie można było tego napisać? ;-)

  • 59. Data: 2010-11-26 10:56:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-26 11:51, Cavallino pisze:

    > Jasne, czyli to soft od Hiviona.
    > Nie można było tego napisać? ;-)

    nic nie pisze, bo nie wiem czy działa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 60. Data: 2010-11-26 11:01:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nic nie pisze, bo nie wiem czy działa.

    Ja ostatnio pytałem tylko o producenta tego softu.