  • 31. Data: 2010-11-25 15:25:33
    Temat: Re: multiroom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > i nie jest warta. poczytaj o problemach.

    Tak jakby z dekoderami N ich nie było, zwłaszcza po wgraniu softu do
    multirooma.

  • 32. Data: 2010-11-25 15:27:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 16:23, Cavallino pisze:

    > 1. kupujesz arrive+splitter, za mniej niż 400 zł w sumie i 0 zł miesięcznie

    pokarz mi spliter poniżej 200 zł, który działa z arivą

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 33. Data: 2010-11-25 15:30:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 16:24, Cavallino pisze:

    > Bierzesz hdd, podłączasz do tv i lecisz. ;-)

    tak, bedę biegał z dekoderem. dobre...

    > Kupujesz zestaw TnK HD.
    > Gubisz kartę.
    > Możesz sparować nową z posiadanym dekoderem?

    watpię, to nie c+, której karty były takie dobre,
    że najczęściej psy zjadały ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2010-11-25 15:31:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 16:25, Cavallino pisze:

    > Tak jakby z dekoderami N ich nie było, zwłaszcza po wgraniu softu do
    > multirooma.

    wczoraj wgrane i nic nie zauważyłem.
    początki, ale to problemy z softem, a nie SPRZĘTEM

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 35. Data: 2010-11-25 15:32:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak, bedę biegał z dekoderem. dobre...

    Będę kuł dziury w ścianie, dobre....

    > watpię,

    Ano właśnie.
    I to samo ryzyko że ten dekoder który kupiłeś za 400 zł możesz potem sobie w
    buty włożyć może istnieć z N.

  • 36. Data: 2010-11-25 15:33:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wczoraj wgrane i nic nie zauważyłem.

    Ale inni tak.
    Niektórzy chcą rzucać dekoderami z okna.

    > początki, ale to problemy z softem, a nie SPRZĘTEM

    A skąd wiesz, że w przypadku wszystkich innych dekoderów, to na pewno
    problemy ze sprzętem?
    Ferdkowi właśnie soft się sypie na potęgę, a nie sprzęt.

  • 37. Data: 2010-11-25 15:37:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 16:32, Cavallino pisze:

    > Będę kuł dziury w ścianie, dobre....

    nie muszę. mam wszędzie sieć i tv

    > Ano właśnie.
    > I to samo ryzyko że ten dekoder który kupiłeś za 400 zł możesz potem
    > sobie w buty włożyć może istnieć z N.

    jaki dekoder masz za 400?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 38. Data: 2010-11-25 15:38:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie muszę

    Nie odróżniasz "ja będę" od "ty będziesz"?
    Bo ja wolę z dyskiem/kartą latać raz na miesiąc niż 5 cm dziury zrobić.
    Więc kitów nie wciskaj, że jedynie dobre jest to co Ty chcesz.

    >. mam wszędzie sieć i tv

    A ja nie.
    Są alternatywy, ale też nie za friko.

    > jaki dekoder masz za 400?

    2*200.
    Przy 1*0 zł w Cyfrze.

  • 39. Data: 2010-11-25 15:39:42
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 25.11.2010 16:33, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale inni tak.
    > Niektórzy chcą rzucać dekoderami z okna.

    no i co? poprawią, a że szybko piszą poprawki to inne.

    > A skąd wiesz, że w przypadku wszystkich innych dekoderów, to na pewno
    > problemy ze sprzętem?
    > Ferdkowi właśnie soft się sypie na potęgę, a nie sprzęt.

    widać, że nie masz o tym pojęcia

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 40. Data: 2010-11-25 15:41:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no i co?

    No i to, że problemy są wszędzie.
    Więc nie ma sensu czegoś z góry dyskwalifikować ze względu na nie.
    Bo gdyby tak byłom to N z miejsca nie ma żadnego niezdyskwalifikowanego
    sprzętu. ;-)

    > widać, że nie masz o tym pojęcia

    O czym niby?
    Miałem jednego Ferdka i wystarczy, więcej nie będę miał, bo musiałem co
    tydzień nowy soft wgrywać.
    Fakt - było coraz lepiej, ale ja płaciłem rok wcześniej niż dekoder nadawał
    się do użytku.

    Sprzęt oczywiście nie był modyfikowany, jeśli byś nie zrozumiał do czego
    piję.