  • Data: 2010-11-25 15:14:03
    Temat: Re: multiroom
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Najtansza ariva ktora umozliwia nagrywanie (ale nie ma dysku) przez port
    > USB to koszt 385zl.
    > A co innego wsadze poza cyfra czy polsatem w ten dekoder ?

    Reasumujac.
    W C+ kupuje dekoder za 385zl (bez dysku), splitter za 110zl, place 35zl
    miesiecznie, biegam co 6h zeby "podladowac" karte.
    A do tego wszystkiego musze moj pakiet podstawowy + HD zamienic na
    prestizowy w ktorym mam dokladnie to samo co interesujace mnie programy
    w podstawowym + za jedyne 20 zl miesiecznie wiecej.
    Oferta nie do przebicia IMVHO.