  • Data: 2010-11-25 15:41:31
    Temat: Re: multiroom
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cee82c2@news.home.net.pl...

    > no i co?

    No i to, że problemy są wszędzie.
    Więc nie ma sensu czegoś z góry dyskwalifikować ze względu na nie.
    Bo gdyby tak byłom to N z miejsca nie ma żadnego niezdyskwalifikowanego
    sprzętu. ;-)

    > widać, że nie masz o tym pojęcia

    O czym niby?
    Miałem jednego Ferdka i wystarczy, więcej nie będę miał, bo musiałem co
    tydzień nowy soft wgrywać.
    Fakt - było coraz lepiej, ale ja płaciłem rok wcześniej niż dekoder nadawał
    się do użytku.

    Sprzęt oczywiście nie był modyfikowany, jeśli byś nie zrozumiał do czego
    piję.