  • Data: 2010-11-24 16:35:19
    Temat: Re: multiroom
    Od: "WASYL" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:icfscs$gd7$1@inews.gazeta.pl...

    > pawle jak juz podajesz newsa to daj do tego linka:
    > http://satkurier.pl/news/60961/multiroom-w-n-od-22-l
    istopada.html

    Dzwoniłem, bo chiałem zamówić usługę będąc stałym abonentem od 2 lat.
    Dowiedziałem się, że zbierają na razie zamówienia i gdy będzie tego sporo to
    będą realizować najwcześniej w połowie grudnia. Śmiech jakiś normalnie.
    Wprowadzili usługę, której nie ma. Nawet nowi abonenci dostają teraz
    Turbodekoder a ten drugi dekoder doślą również najwcześniej w połowie
    grudnia. Ciekawa (wirtualna) usługa, prawda ?