  • 1. Data: 2010-12-29 12:25:05
    Temat: multi player z DVD
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    byl temat o nagrywarce dvb-t mpeg-4 z hdd/dvd, ale pewnie nie da sie
    sensowanie obsluzyc wszystkich mediow.

    Moze macie doswiadczenie z Ariva 150 - oprocz multimediow jest tam
    dvd. Jakies opinie, warto w to wchodzic? Za i przeciw?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-29 16:25:34
    Temat: Re: multi player z DVD
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-12-29 13:25, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Moze macie doswiadczenie z Ariva 150 - oprocz multimediow jest tam
    > dvd. Jakies opinie, warto w to wchodzic? Za i przeciw?

    Ja też się nim interesuję i szukam informacji czy czyta dowolną
    zawartość z płyty DVD czy jak moje dotychczasowe DVD Panasonica na
    nośniku DVD dopuszcza tylko format DVD Video. Najgorzej że w takiej
    wielkiej obudowie nie znaleźli miejsca na wewnętrzny HDD choćby nawet 2,5"

  • 3. Data: 2010-12-29 17:23:25
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2010-12-29 13:25, a...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > Moze macie doswiadczenie z Ariva 150 - oprocz multimediow jest tam
    > dvd. Jakies opinie, warto w to wchodzic? Za i przeciw?

    Czy zaglądałeś tu?
    http://www.hdtv.com.pl/forum/sprzet/54189-ferguson-a
    riva-150dvd-2.html

    Osobiście mam doświadczenie tylko z Arivą 100. Mieszane.

    Pozdrawiam,

    Piotr