  • 11. Data: 2006-01-24 14:41:58
    Temat: Re: mroz i radiolinie
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Tak samo u mnie. Radiolinia SAF CFM-M-MUX od pro-futuro, 13Mbps
    > (podzielone na VLAN'y - 10Mbps i 3Mbps). -25st. zero strat.
    U mnie na SAFie - link 11km, tez bez problemu.

    Maciej

  • 12. Data: 2006-01-24 15:43:42
    Od: "Mariusz K. Grzeca" <b...@a...sio>

    Maciej Przyboś wrote:

    > U mnie na SAFie - link 11km, tez bez problemu.

    u mnie -26st, minilink ericssona, kilka safow i z 50 sztuk tsunami,
    odleglosci od 0.5 do 10km - zero problemow, zero strat.

  • 13. Data: 2006-01-25 09:16:48
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    > Tak samo u mnie. Radiolinia SAF CFM-M-MUX od pro-futuro, 13Mbps
    > (podzielone na VLAN'y - 10Mbps i 3Mbps). -25st. zero strat.

    Gdyby podzial lacza na VLANy nie byl tak asymetryczny to mogly by
    pojawic sie straty!

  • 14. Data: 2006-01-25 11:41:36
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@N...ajc.com.pl>

    orzel wrote:

    > Gdyby podzial lacza na VLANy nie byl tak asymetryczny to mogly by
    > pojawic sie straty!

    Z tymi VLAN'ami historia jest taka, że radiolinia obsługuje 2 firmy w
    których pracuję. Każdy VLAN ma swoją klasę połączeniową i wyroutowane
    własne klasy adresowe. i tak 10/10Mbps jest przeznaczone na dostęp do
    Internetu (ISP), 3/3Mbps dla usług hostingowych i do tego jest jeszcze
    jeden VLAN - 1/1Mbps, który to służy jako bridge dla firmy znajdującej
    się poza zasięgiem PF - korzystającej z usług PF, ale w naszym zasięgu.
    Inna sprawa, że odległość pomiędzy antenami to ok. 100m :)

    --
    Marcin Kwiatkowski
    System Administrator

  • 15. Data: 2006-01-25 18:43:19
    Od: PZ <p...@m...com>

    orzel napisał(a):

    > Gdyby podzial lacza na VLANy nie byl tak asymetryczny to mogly by
    > pojawic sie straty!

    Witam

    Dlaczego?

    Pozdrawiam