  • Data: 2009-12-10 11:45:32
    Temat: Re: mpeg-4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hfqmql$sdl$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Znaczy wciśnięcie jednego przycisku więcej przy włączaniu sprzętu?
    > Nawet małpa się nauczy w kilka minut.

    >I powiesz tak starszej osobie, która od lat ogląda tylko TV i umie obsłużyć
    >tylko 1 pilota?

    Oczywiście.
    Sprawdzone w praktyce.

    Jesteś w 100% pewien że wśród klientów platform sat nie ma ani jednej osoby,
    która wcześniej od lat oglądała tylko tv i umiała obsłużyć 1 pilota?
    A zresztą skąd umiała, jeszcze nie tak dawno pilotów nie było?

    > Jakoś każdy używający tv sat daje radę.

    >A dziś miałem w rękach grudniowego SatKuriera i tam przy okazji trafiłem na
    >bardzo mądre zdanie. Nie pamiętam dosłownie, ale było napisane, że
    >użytkownicy tunerów satelitarnych mają większą wiedzę techniczną

    Sugerujesz że to jacyś nadludzie są? ;-)
    A userzy TV Trwam jakoś się dali namówić.

    Dokładnie, po co więc o to pytać?