  • 11. Data: 2010-12-23 19:18:59
    Temat: Re: mozna sie ubawic - opinie o warsztatach
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    > Ostatnio widziałem jak wracały do jednostki trzy wozy Straży na sygnale.
    > Akurat w ich wypadku nie widzę wytłumaczenia, czemu muszą się tak spieszyć
    > WRACAJĄC z akcji...
    > No chyba że mieli już następne wezwanie i jechali tylko płyny uzupełnić,
    > ale trzy naraz?

    No wiesz, liczy się gotowość a te płyny uzupełniają się trochę czasu.
    Bardziej interesujące było tłumaczenie w TVNie jak to wszystkie radiowozy
    wracające na komendę znacznie przekraczające prędkość "mogły w każdej chwili
    załączyć koguta". No k.. może mogły, ale:
    1. nie załączyły
    2. to na 100% nie miało związku z udziałem w akcji bo dotyczyło wszystkich
    wracających ze zwykłych patrolów

    Po prostu skrajna nieuczciwość.

  • 12. Data: 2010-12-23 19:59:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-23 15:29, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > sygnale. Akurat w ich wypadku nie widzę wytłumaczenia, czemu
    > muszą się tak spieszyć WRACAJĄC z akcji...

    Za 10 minut jakiś kmiot Ci podpali samochód wracając z biby ...
    Wozy bojowe nie wróciły z poprzedniej akcji. Nie uwierzysz ile
    wezwań mają strażacy dziennie, nawet w ulewne dni. Czasem
    obserwuję sobie zajezdnię strażacką, i można się zgarbić jak
    równocześnie z zajezdni wypadają 3 wozy, i każdy popieprza w
    inną stronę ... Weź sobie pożycz/kup skaner jakiś i posłuchaj
    ich częstotliwości - cyc ci opadnie jaką mają robotę.

    A wracając do kwestii nieposzlakowanej opinii strażaków - dupa
    blada ... są czarne owce i wśród nich, zwane podpalaczami na ten
    przykład ;)
    6008

  • 13. Data: 2010-12-24 00:18:55
    Od: Nathan <n...@o...pl>

    Dnia 2010-12-23 19:59 "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > W dniu 2010-12-23 15:29, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    >

    > A wracając do kwestii nieposzlakowanej opinii strażaków - dupa blada ...
    > są czarne owce i wśród nich, zwane podpalaczami na ten przykład ;)

    No fakt i tacy się zdarzają.
    Jednak jak by nie patrzeć to Strażacy odwalają najcięższą robotę:
    Pożar (wiadomo), samobójca na dachu - straż pożarna, wypadek drogowy -
    straż pożarna - tu często są pierwsi i jak przyjeżdża pogotowie to
    poszkodowany już po udzieleniu pierwszej pomocy i tylko trzeba go
    dostarczyć do szpitala. Ktoś wpadł do przerębla, studni - straż pożarna
    i tak długo by wymieniać. A łapówek jakoś od nikogo nie biorą...

    --
    Pozdrawiam Nathan

  • 14. Data: 2010-12-24 00:43:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nathan" <n...@o...pl>

> [...]
    > dostarczyć do szpitala. Ktoś wpadł do przerębla, studni - straż pożarna i
    > tak długo by wymieniać. A łapówek jakoś od nikogo nie biorą...

    No nie wiem. Słyszałem, że z "największym strażakiem PR" jakieś przekręty
    były związane :-) A górnicy też węgiel kopią...