  • 1. Data: 2010-05-20 09:18:55
    Temat: moze troche z innej beczki ale tez zwaizane z motocyklami a mianowicie wynajecie garazu pod motocykl...
    Od: "Akira" <a...@a...net>

    Witam

    postanowilem zafundowac stajnie swojemu rumakowi i znalazlem nawet fajna
    miejscowke za przystepna cene... osoba wynajmujaca przedstawila mi
    nastepujacy wzor umowy... nie jestem prawnikeim i nie lapie sie za bardzo w
    niektorych zwrotach itp... wiec moze ktorys z szanownych grupowiczow bedzie
    w stanie mi powiedziec czy taka umowa jest ok i czy z niej wynika ze bede
    mogl wypowiedziec umowe na miesiac przed bez zadnych konsekwencji... bo
    szczerze powiem ja sie w niej troche pogubilem ;)

    Serdecznie pozdrawiam i z gory wielkie dzieki za pomoc i poswiecony czas :)

    www.soulfixer.pl/umowa.doc

  • 2. Data: 2010-05-20 09:37:43
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Akira"
    >www.soulfixer.pl/umowa.doc

    Tak na szybko, to ja nie rozumiem jakim cudem cały ustęp pierwszy mówi,
    że budynek z parkingiem powstanie, a w p.2.2 wydanie Przedmiotu Najmu
    _nastąpiło_.
    3.1 - literówka - "nieokreślony"
    3.2 - W jaki sposób "z zastrzeżeniem zdania następującego", skoro o
    wypowiedzeniu jest następne kilka punktów?
    Poza tym, zakładając, że w mocy jest zastrzeżenie 3.5, teoretycznie nie
    masz możliwości wypowiedzieć umowy "ot tak". Co, jeśli się nie mylę,
    w przypadku umowy konsumenckiej jest niedopuszczalne.
    4.1 i 4.4 są przynajmniej częściowo redundantne.
    10.6 - OISNM, klauzula niedozwolona.

    W ogóle umowa sprawia wrażenie ździebko niechlujnej.
    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 3. Data: 2010-05-20 12:55:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 20 May 2010 11:37:43 +0200,
    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> screamed:

    > Tak na szybko, to ja nie rozumiem jakim cudem cały ustęp pierwszy mówi,
    > że budynek z parkingiem powstanie, a w p.2.2 wydanie Przedmiotu Najmu
    > _nastąpiło_.
    [...]
    > 10.6 - OISNM, klauzula niedozwolona.

    Zgadza się. Może zostać na umowie i tak będzie nieważna.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 14:55:06 user up 12443 days, 2:50, 1 user, load average: 0.50, 0.81, 0.68 ]

    With friends like you, who needs enemies.

  • 4. Data: 2010-05-20 16:29:58
    Od: "Akira" <a...@a...net>

    Wielkie dzieki za pomoc :)
    wlasnie im wytknelem to ze wg tej ich umowy nie mam tak naprawde w ogole
    mozliwosci jej wypowiedzenia i po tym stwierdzeniu koles powiedzial ze jak
    bardzo bede chcial to dopisza taki punkt ze moge wypowiedziec umowe miesiac
    przed bez podania powodu i nie bedzie to sie wiazalo z zadna kara/lub innego
    rodzaju kosztami...