  • 21. Data: 2011-09-08 09:23:49
    Temat: Re: moze mnie zjecie
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisała rzekomo
    news:j49tr5$gme$1@inews.gazeta.pl
    > Nie zawsze ;)
    > Poza tym zrobienie prawka to spore koszta i kołomyi formalnej - nie
    > każdemu się chce i nie każdy ma czas i ekstra tysiąc leżący luzem.

    Sorry, ale ludzie bez prawka jezdza sprzetami za kilkanascie tysiecy zl.
    Your agument is invalid.

    Co innego z tym czy mu sie chce tracic czas na kurs. Bo wiadomo, ze ludzie
    czesto maja czas albo pieniadze.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 22. Data: 2011-09-08 09:26:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 11:22, Jasio pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisała rzekomo
    >
    > Skutki finansowe podobne, z dolozonymi ew. kosztami regresu.

    Zasadniczo tak, ale chodziło mi o to, że (1) poszkodowany pieniądze
    dostanie niezależnie od wypłacalności sprawcy oraz (2) ubezpieczyciel
    może ale nie musi wystąpić z regresem (OK, słyszałem o przypadku, kiedy
    z takiej możliwości nie skorzystał, ale... ;) )

  • 23. Data: 2011-09-08 09:28:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 11:23, Jasio pisze:

    > Sorry, ale ludzie bez prawka jezdza sprzetami za kilkanascie tysiecy zl.
    > Your agument is invalid.

    Nie zawsze. Mój pierwszy nabytek kosztował jakieś 3 tysiące i miałem
    jeszcze tysiąc na kask, wdzianko i zapas.

    Ale to był skuter-motorower ;)

    > Co innego z tym czy mu sie chce tracic czas na kurs. Bo wiadomo, ze ludzie
    > czesto maja czas albo pieniadze.

    Ano właśnie.

  • 24. Data: 2011-09-08 09:30:05
    Od: mk <d...@t...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Uściślając: OC działa (czyli poszkodowany od ubezpieczyciela kasę
    > dostanie), ale potem ubezpieczyciel może wystąpić z regresem.

    O czym piszesz?
    Pierwsze słyszę żeby w normalnym przypadku (trzeźwy, badania tech,
    uprawnienia itp.) ubezpieczyciel mógł wystąpić z takim żądaniem.
    Strach jeździć

  • 25. Data: 2011-09-08 09:33:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 11:30, mk pisze:

    > O czym piszesz?
    > Pierwsze słyszę żeby w normalnym przypadku (trzeźwy, badania tech,
    > uprawnienia itp.) ubezpieczyciel mógł wystąpić z takim żądaniem.
    > Strach jeździć

    Mowa była o zdarzeniu przy braku uprawnień. Obudź się ;)

  • 26. Data: 2011-09-08 14:05:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    wiadomości news:j49u9n$hno$1@inews.gazeta.pl... W dniu 08.09.2011 10:18,
    Grzegorz Rogala pisze:
    > Uściślając: OC działa (czyli poszkodowany od ubezpieczyciela kasę
    > dostanie), ale potem ubezpieczyciel może wystąpić z regresem.

    OC mozna zapłacic nie mają prawa jazdy. Nigdy nikt sie nie pytal mnie o
    prawo jazdy przy ubezpieczaniu.

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2011-09-08 14:46:42
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:

    > OC mozna zapłacic nie mają prawa jazdy. Nigdy nikt sie nie pytal mnie o
    > prawo jazdy przy ubezpieczaniu.

    ale w OWU mogą być wyłączenia odpowiedzialnosci. Czasem warto to przeczytać

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 28. Data: 2011-09-08 15:09:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > ale w OWU mogą być wyłączenia odpowiedzialnosci. Czasem warto to
    > przeczytać

    Nie czytam nigdy. Dla mnie wszystkie firmy ubezpieczeniowe to złodzieje,
    chuje i prostytutki. Ubezpieczam więc zawsze tylko to co mi każe Tusek.
    Reszte pierdole.

    --
    Grzybol

  • 29. Data: 2011-09-08 17:14:15
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Nie czytam nigdy. Dla mnie wszystkie firmy ubezpieczeniowe to złodzieje,
    > chuje i prostytutki. Ubezpieczam więc zawsze tylko to co mi każe Tusek.

    niezaleznie od tego co sadzisz o ustawodawcy czytanie OWU jest w Twoim
    interesie. Nie ma znaczenia czy ubezpieczenie jest obowiazkowe czy nie.
    Załapanie sie na wyłączenie z odpowiedzialnosci ubezpieczyciela moze
    troche zaboleć. Głównie finansowo ale nie tylko.

  • 30. Data: 2011-09-08 21:22:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-06 23:17, kakmar pisze:

    > Pindziesiąt IMHO nie nadaje się dla dorosłego człowieka do niczego.

    75 cm po Wrocławiu dla 90 kilowej osoby - jak znalazł.
    Do tego rozmiary "50" powodują, że skuter 500 cm stoi
    praktycznie cały czas w garażu, bo jest w korkach nieporęczny.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=