  • 11. Data: 2011-09-07 16:52:25
    Temat: Re: moze mnie zjecie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-07 13:48, Grzegorz Rogala pisze:

    > Jakiegos japonczyka 50cc np Honda X8RS itp.
    > omijaj chinskie i tajwanskie wynalazki.
    > I rob A, w wiekszych pojemnosciach 125-400cc jest duuuzo ciekawych
    > skuterow i maxiskuterow.
    >
    > Ps. AMG 6.3 nie robi w korkach? ;P

    Żona się teraz laszczy buczydłem. Ja nie mam nerwów do tego.

  • 12. Data: 2011-09-07 18:31:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2011 22:24, megrims pisze:
    > Pytanie: jaki tani skuter polecacie dla kierowcy
    > bez uprawnień na motocykl.
    > Skuter ma być tylko do jeżdżenia po mieście tylko?

    Używany 2-suwowy japończyk (ewentualnie włoch) w dobrym stanie.

    I tylko solo - z pasażerem jest masakra.

    Moim pierwszym pojazdem była Yamaha Neo's 50 i muszę powiedzieć, że
    jeździło się całkiem miło - raz się nawet wybrałem w trasę
    Warszawa-Kraków-Warszawa :)

    Ale uwaga - motorower jest dość niebezpieczny na wąskich drogach, bo
    kierujący samochodami będą ciągle wyprzedzać.

    Paradoksalnie nieco szybszy pojazd może być bezpieczniejszy.

    Oczywiście nie wolno mi doradzać odblokowywania oraz tuningowania
    sprzętu, ale części jest na rynku mnóstwo i nie raz widziałem skutery
    "motorowery" zasuwające ponad 70km/h :)

    Są jeszcze inni kombinatorzy (np. kiedyś widziałem Yamahę Majesty 125ccm
    z motorowerowa tablicą rejestracyjną) ale to już grubsza sprawa.

  • 13. Data: 2011-09-07 19:37:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 22:24:36 +0200, megrims napisał(a):

    > Pytanie: jaki tani skuter polecacie dla kierowcy
    > bez uprawnień na motocykl.
    > Skuter ma być tylko do jeżdżenia po mieście tylko?

    Piaggio Zip fastrider :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2011-09-08 06:30:37
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Buniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy to będzie tani ale polecam gilere runer 50 2T używam
    > odblokowana około 80 - 85km/h przy 90 kg kierowcy.
    > pali sporo bo koło 4.5 l/100 ale 50ccm ale takie "osiągi" musi pic i 2T.

    Siemka
    Gilera będzie droga, w zamian mogę polecić kymco super 9.
    Osiągi podobne, spalanie 3-3,5 l/100km.
    Kupiłem skuter nowy z salonu dla syna ale sam sporo nim jeżdżę:)
    Na razie zrobione bezproblemowo 2 tyś km.
    Pozdro

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 15. Data: 2011-09-08 06:53:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    (...)
    Mam kolegów, którzy konkretnymi sprzętami latają bez uprawnień
    po parę lat i mają to gdzieś. Ani razu policja ich nie zatrzymała
    do kontroli. Ale to nie o te 300 lub 500 PLN chodzi, tylko o potencjalną
    szkodę i sposób jej likwidacji.

    ===================

    Tak na marginesie: co jest motorem działania tych kolegów? Skoro jeżdżą - to
    jaki to dla nich problem zrobić uprawnienia?

  • 16. Data: 2011-09-08 08:11:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo

    > Tak na marginesie: co jest motorem działania tych kolegów? Skoro jeżdżą
    > - to jaki to dla nich problem zrobić uprawnienia?

    Nonkonformizm.Tak walcza z systemem.

    Zart.
    --
    Jasio
    etz vfr

  • 17. Data: 2011-09-08 08:18:41
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 07-09-2011 18:49, megrims pisze:

    > A jak wjadę przez przypadek w Porsche GT2 i skasuje mu maskę, szybę
    > czołowa i dach, to szkoda wyjdzie na 150.000 pln.
    To to maly pikus, dzieciaka potracisz przypadkiem, dzieciaka kogos
    waznego albo posiadajacego rodzicow ze znajomoscia prawa/prawnikow i
    mozesz placic dozywotnia rente np.
    Bez prawka - bez sensu.

    > A przy braku
    > uprawnień to chyba OC sprawcy nie działa.
    Placisz z wlasnej kieszeni. Malo pocieszajaca perspektywa.

> [...]
    > po parę lat i mają to gdzieś. Ani razu policja ich nie zatrzymała
    > do kontroli. Ale to nie o te 300 lub 500 PLN chodzi, tylko o potencjalną
    Mozna, ale po co? prawko kosztuje ile? 1000? 1500? i masz powiedzmy
    swiety spokoj (dopoki nie zlapiesz 24pkt ;P )

    --
    pozdr
    Rogal

  • 18. Data: 2011-09-08 08:19:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 10:11, Jasio pisze:
    > Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo

    > Nonkonformizm.Tak walcza z systemem.
    >
    > Zart.

    Nie zawsze ;)

    Poza tym zrobienie prawka to spore koszta i kołomyi formalnej - nie
    każdemu się chce i nie każdy ma czas i ekstra tysiąc leżący luzem.

  • 19. Data: 2011-09-08 08:27:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 10:18, Grzegorz Rogala pisze:

    > Placisz z wlasnej kieszeni. Malo pocieszajaca perspektywa.

    Uściślając: OC działa (czyli poszkodowany od ubezpieczyciela kasę
    dostanie), ale potem ubezpieczyciel może wystąpić z regresem.

  • 20. Data: 2011-09-08 09:22:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisała rzekomo
    > Uściślając: OC działa (czyli poszkodowany od ubezpieczyciela kasę
    > dostanie), ale potem ubezpieczyciel może wystąpić z regresem.

    Skutki finansowe podobne, z dolozonymi ew. kosztami regresu.