  • Data: 2013-07-22 10:05:02
    Temat: Re: motul vs repsol.
    Od: "Dryewo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BladyKris" <k_bartkowski@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:abe9158b5a64b412bb6f48ac81d8e29c$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > na kupno do mojego Bladego oleju MOTUL 5100 10w40 ale pan w sklepie
    > podpowiedział mi, że lepszy byłby Repsol o podobnych właściwościach, że

    Pan w sklepie będzie ci proponował to na czym ma lepszą marże. Patrz na
    parametry oleju, jego API i przede wszystkim dlaczego chcesz lać półsyntetyk
    do sporta? Do wysilonych silników leje się syntetyki, a co do opinii o
    poszczególnych to znajdziesz tu:

    http://www.moto-opinie.info/?action=show&cat=3&sub1=
    4

    --