  • 41. Data: 2012-12-13 11:53:02
    Temat: Re: motor na śniegu i lodzie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-13 11:04, ditron pisze:

    > Jak dla mnie najlepsze wydaje się to:
    > http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=4186
    53
    > Swoją drogą czy to kawałki linki czy łańcucha można w ten sposób zamontować nie
    niszcząc felg.
    > Dzwonienie na czarnym? - omijać czarne...

    Swoją szosą fajny pomysł,w niedzielę pogrzebię znajomemu w gratach z
    demobilu,troczki powinny być idealne,chociaż na równinach potrzebuję
    jedynie żeby wyskoczyć z garażu.
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 42. Data: 2012-12-20 11:22:20
    Od: Prawy <r...@g...com>

    w końcu wobec nikłego dyskursu tutaj(zainteresowanie tematem) zawnioskowałem iż
    najlepiej po prostu zakupić moto predestynowane fabrycznie do jazd zimą.

  • 43. Data: 2012-12-27 10:16:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Prawy napisał(a):
    > co tam jeszcze?

    Plyn w spryskiwaczu na zimowy trzeba wymienic.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead