  • 1. Data: 2014-07-01 19:46:10
    Temat: motocykliści w akcji ;)
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
    kilkadziesiąt metrów ;) - żyje

    https://www.youtube.com/watch?v=AOVPw5f-xoo

    z lewej strony od pierwszej sekundy,

    Icek

  • 2. Data: 2014-07-01 20:46:05
    Temat: Re: motocykliści w akcji ;)
    Od: Mike <m...@m...patrz.w.sigu>

    > Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
    > kilkadziesiąt metrów ;) - żyje
    > https://www.youtube.com/watch?v=AOVPw5f-xoo

    Jak wracałem do domu koło 19, to motocykl jeszcze leżał. Ile razy tam
    jestem, czyli codziennie i czekam na zielone na przejeździe rowerowym,
    to widzę jak przelatują na czerwonym często po 3-4 sek nawet. Cykl teraz
    jest tam tak ustawiony (od jakiegoś miesiąca- dwóch) że zielone dla
    lewoskrętu zapala się ze 2-3sek wcześniej niż czerwone dla jazdy na
    wprost, co też trochę takie sytuacje powoduje...co nie zmienia faktu że
    gdyby się wszyscy trzymali przepisów, to wypadku by nie było, wiadomo że
    światła się zapalają tak aby optymalizować ruch...ciekawe czy po tym
    wypadku wrócą do ustawień z wiosny (zielone do lewoskrętu i czerwone dla
    jazdy prosto w tym samym momencie), a może kamerki jak skrzyżowanie
    dalej (a właśnie one są już w pełni funkcjonalne, czy dalej w trybie
    "testowym"?;))

    Ale co by nie mówić- służby mundurowe na miejscu zdarzenia błyskawicznie ;)

    --
    pozdrawiam
    Mike

  • 3. Data: 2014-07-01 22:29:39
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-07-01 19:46, Icek pisze:

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3491873,wrocl
    aw-wypadek-na-borowskiej-samochod-zderzyl-sie-z-moto
    cyklem-zdjecia,id,t.html

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=3Wuoyr5915s

  • 4. Data: 2014-07-01 22:43:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 19:46:10 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

    > Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
    > kilkadziesiąt metrów ;)

    i co w tym zabawnego?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-07-02 07:44:09
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > i co w tym zabawnego?

    Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

    Szymon

  • 6. Data: 2014-07-02 09:25:14
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-07-02 07:44, Szymon Machel pisze:

    > Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

    teraz to dopiero jest zabawnie jak czytam teksty niedouczonych
    gimnazjalistów.

    za wiki:
    Emotikon lub emotikona (ang. emoticon), uśmieszek (smile, smiley), buźka
    - złożony ze znaków tekstowych (ASCII) wyraz nastroju

    z akcentem na _wyraz nastroju_, do tego trzeba dodać, że chyba ślepi
    jesteście dopatrując się tam czegoś "zabawnego" w wypadku drogowym. A ja
    co mam być smutny, że jakiś kretyn płci żeńskiej nie rozróżnia kolorów ?
    Mogła kogoś zabić.

    pomijam już fakt, że średnik z nawiasem nie oznacza zabawy. Ale tego w
    gimnazjum nie uczą. I teraz już jest zabawnie :)

    Icek

  • 7. Data: 2014-07-02 09:31:28
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-07-01 22:43, masti pisze:

    > i co w tym zabawnego?

    zabawne jest to, że potencjalny zabójca jedzie, nie stosuje się do
    świateł sygnalizacji, powoduje śmiertelnie groźną sytuację a jakiś
    kretyn jeden z drugim zauważa tylko to, że mam dobry nastrój "z
    przymrużeniem oka".

    Przypomina mi się dowcip jak 2 dyktatorów rozmawia:

    - wiesz, może zabijemy dziś ten 1000 murzynów i tego jednego białego
    misjonarza
    - na co drugi: ale czemu tego jednego białego ?
    - na to pierwszy to pomocnika: widzisz, mówiłem, że nikogo nie
    interesuje ten 1000 czarnych

    Więc może czas na napiętnowanie potencjalnego zabójcy a nie na to jaki
    mam nastrój.

    Icek

  • 8. Data: 2014-07-02 10:53:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 09:31:28 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

> [...]
    > pomocnika: widzisz, mówiłem, że nikogo nie interesuje ten 1000 czarnych
    >

    > Więc może czas na napiętnowanie potencjalnego zabójcy a nie na to jaki

    gimbaza się nudzi?

  • 9. Data: 2014-07-02 11:22:25
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Ile wykroczeń popełnił nagrywający jadący samochodem z napiseł GENERACJA ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2014-07-02 12:43:23
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Icek" napisał

    > teraz to dopiero jest zabawnie jak czytam teksty niedouczonych
    > gimnazjalistów.

    Jesteś prymitywnym bydlakiem.
    To stwierdzenie faktu.

    --