  • 161. Data: 2009-01-17 08:50:36
    Temat: Re: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kefir" <k...@o...pl> wrote

    >> Stawiam na jakiegos XS, GS albo CB.
    >> :-)
    > Dolary przeciw orzechom ze czoper.

    Abstrahujac od XJ :-)
    to kazdy z w/w mial wersje soft chopper
    XS 750 C sliczna trojcylindrowka
    XS 650 C cudenko z twinem, chyba najladniejszy
    japonski silnik, masa customow na bazie:
    http://www.xs650chopper.com/
    bylem chory na ten motocykiel.
    GS to cala masa byla w wersji soft chopper we wczesnych 80
    CB 750 C
    a wiec?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 162. Data: 2009-01-17 08:52:35
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Ale HD to insza inszosc :)

    HURAAAAAA!!! Wreszcie harlejowiec przyznal, ze HD to nie motocykl!!!
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 163. Data: 2009-01-17 10:14:03
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal

    > Mnie sie mopze mylic skoro Ty nie pamietasz ale po popsutym zapku
    > pierwsza byla madura z popsutym rozrzadem a potem inne, zepsute..:)

    To nie tak do konca !!! ;-)
    Madura sie nie psula. Miala tylko jedna drobna awarie.
    Poza tym to cud miód motocykl. Szkoda,ze juz taki leciwy bo jeszcze bym se
    kupil do lansu :-]
    A po Madurze byla GS 1000 w wersji czoper :-D
    I co z tego,ze sie psula ? Czopery tak majo ;-) Chyba odziedziczyly po HD !

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 164. Data: 2009-01-17 11:14:44
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    Zapek pisze:

    > A po Madurze byla GS 1000 w wersji czoper :-D

    to był czoper z reklamy Hammerite :)

    --
    Kosiek

  • 165. Data: 2009-01-17 12:21:00
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kosiek" <r...@p...onet.pl> napisał

    > to był czoper z reklamy Hammerite :)
    Złośliwcze !!! :-)
    A swoja droga GS 100 z 79r wciaz jest w posiadaniu kolesia ktory ja kupil
    ode mnie...

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 166. Data: 2009-01-17 13:43:05
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > HURAAAAAA!!! Wreszcie harlejowiec przyznal, ze HD to nie motocykl!!!
    > :-)

    Juz nie wymyslaj Synek :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 167. Data: 2009-01-17 21:17:41
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: wiewior <w...@o...pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    > Kup sobie koszulkę: "Nie daję na WOŚP". Albo: "Owsiak mnie okradł".
    > Będziesz gość.

    A Ty byś tylko koszulki wciskał <sremot>.

    --
    wiewior

  • 168. Data: 2009-01-17 21:27:33
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    wiewior pisze:

    > A Ty byś tylko koszulki wciskał <sremot>.

    Na trzecie mam Markieting.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 169. Data: 2009-01-18 14:42:05
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Zapek napisał(a):
    > Użytkownik "Kosiek" <r...@p...onet.pl> napisał

    > Złośliwcze !!! :-)

    Nie bede gorszy.

    > A swoja droga GS 100 z 79r wciaz jest w posiadaniu kolesia ktory ja kupil
    > ode mnie...

    Yhy. W posiadaniu czy w uzytkowaniu? ;)

  • 170. Data: 2009-01-18 14:45:22
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Sir Piernik napisał(a):
    > Zapek pisze:
    > ...>8
    >
    > Yamaha XJ 750 Seca.
    > I to przez Zbigiego, dal mi sie "karnac" na Zbigowisku (po tym jak nie
    > trafil w bramke;) )

    Ja nie trafilem w bramke?! No wez nie zartuj - pamietam, zem odwalil
    pieknego paciaka parkingowego (a raczej manewrowego) podczas
    oprowadzania po okolicznych zadupiach. Ale zebym w bramke nie trafil?!
    Jedyny taki raz zdarzyl mi sie w zejszlym roku i dotyczyl bramki sasiada.