  • 151. Data: 2009-01-16 13:05:07
    Temat: Re: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Zapek napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał

    > Dupa tam.
    > Nie ma tak starych xj ;-)

    Wal sie na cyce lafiryndo! Kto powiedzial, ze przejscie MZ-TS>japonia
    stalo sie w latach 70 zeszlego wieku? :P
    BTW mozesz mi na priv przypomniec kwote i numer konta do regulacji
    zaleglosci?

  • 152. Data: 2009-01-16 13:28:46
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Spider A.J. wrote:
    > "Zapek" <z...@k...pl> wrote

    > Stawiam na jakiegos XS, GS albo CB.
    > :-)

    Dolary przeciw orzechom ze czoper.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 153. Data: 2009-01-16 13:50:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacot pisze:

    > i toto mowi milosnik pierwszej grupy hadecnonalizmu...;)

    Ale HD to insza inszosc :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 154. Data: 2009-01-16 18:43:12
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Zapek pisze:
    ...>8
    > No to sie pochwaL jaka to byla pierwsza japonia ! :-)

    Yamaha XJ 750 Seca.
    I to przez Zbigiego, dal mi sie "karnac" na Zbigowisku (po tym jak nie
    trafil w bramke;) )

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 155. Data: 2009-01-16 18:46:21
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Zapek pisze:
    ...>8
    > Nie ma tak starych xj ;-)

    Widze ze dalej mi nie darujesz ze "trzymalem na hamulcu" ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 156. Data: 2009-01-16 18:53:21
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Zapek pisze:
    > Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał

    > No to sie pochwaL jaka to byla pierwsza japonia ! :-)

    No jak jaka. XJota pewnie. Jak kaza jednie sluszna "pierwsza japonia w
    garazu :P)

    --
    piomay

  • 157. Data: 2009-01-16 19:36:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    piomay pisze:

    > No jak jaka. XJota pewnie. Jak kaza jednie sluszna "pierwsza japonia w
    > garazu :P)

    Kurde. A ja mialem na pierwszy XT600Z. Znaczy wtopilem. Ale moze chociaz
    to ze Yamasza bedzie mi sie liczyc ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 158. Data: 2009-01-16 21:34:26
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "piomay" <p...@r...pl> napisał
    > No jak jaka. XJota pewnie. Jak kaza jednie sluszna "pierwsza japonia w
    > garazu :P)
    Dobrze,ze przewinely sie przez moje lapska 3xj'ty;-)
    I Bogu dzieki,ze nie wspolczesne 600'ki ;-)

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 159. Data: 2009-01-16 21:36:53
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał

    > Widze ze dalej mi nie darujesz ze "trzymalem na hamulcu" ;)
    ;-) Przypomniales mi dopiero ta sytuacje ;-)
    Wtedy jeszcze bylem czoperowcem chyba.
    Ino nie pamietam na jakiej maszynie ;)
    Albo Mdura albo GS'a z 79r;-)

    --
    Pozdrowki.
    Zapek

  • 160. Data: 2009-01-17 03:31:08
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Wtedy jeszcze bylem czoperowcem chyba.

    moim zdaniem cala geba:)

    >Ino nie pamietam na jakiej maszynie ;)
    >Albo Mdura albo GS'a z 79r;-)

    Mnie sie mopze mylic skoro Ty nie pamietasz ale po popsutym zapku
    pierwsza byla madura z popsutym rozrzadem a potem inne, zepsute..:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10