  • 141. Data: 2009-01-15 19:31:00
    Temat: Re: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Budyń pisze:
    ...>8
    > nic sie nie zacznie, bo z wami moze rywalizować jedynie piernik :-)

    No to zaczynam rywalizowac :)
    - 1953 - pierwszy motorower, Simson SR2,
    - 1972 - drugi motorower, Jawka 50,
    - 1977 - MZ 250 TS....

    Dalej juz sie nie chwale bo "poszedlem w Japonie" :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 142. Data: 2009-01-15 20:01:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 20:31:00 +0100, Sir Piernik napisał(a):

    > Budyń pisze:
    > ...>8
    >
    > No to zaczynam rywalizowac :)

    starsi od węgla się nie liczą :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 143. Data: 2009-01-15 20:10:26
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" napisał w wiadomości

    > - 1977 - MZ 250 TS....

    no to gdzieś w tym roku miałem pierwszą glebe parkingową,wdrapałem się na
    WSKę wujka,no i gleba,reflektor potłukłem:-)

    Monster
    BMW R1100S

  • 144. Data: 2009-01-15 21:33:37
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał

    > - 1977 - MZ 250 TS....
    >
    > Dalej juz sie nie chwale bo "poszedlem w Japonie" :)
    No to sie pochwaL jaka to byla pierwsza japonia ! :-)

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 145. Data: 2009-01-15 21:40:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sir Piernik pisze:
> [...]
    > - 1972 - drugi motorower, Jawka 50,
    > - 1977 - MZ 250 TS....
    >
    > Dalej juz sie nie chwale bo "poszedlem w Japonie" :)

    Ale my tu o wspolczesnosci a nie o przedwojniu :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 146. Data: 2009-01-15 22:46:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >No to sie pochwaL jaka to byla pierwsza japonia ! :-)

    na drzewo;)

    (tak pikna legende kces szczegolami niscyc? na drzewo, bo
    poowiem....:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 147. Data: 2009-01-15 22:48:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Ale my tu o wspolczesnosci a nie o przedwojniu :)

    i toto mowi milosnik pierwszej grupy hadecnonalizmu...;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 148. Data: 2009-01-16 08:00:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote

    > No to sie pochwaL jaka to byla pierwsza japonia ! :-)

    Stawiam na jakiegos XS, GS albo CB.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 149. Data: 2009-01-16 10:20:49
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > "Zapek" <z...@k...pl> wrote

    > Stawiam na jakiegos XS, GS albo CB.

    Dupa tam! Jedynie sluszny model, jedynie slusznej marki ;)

  • 150. Data: 2009-01-16 10:23:33
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał

    > Dupa tam! Jedynie sluszny model, jedynie slusznej marki ;)
    Dupa tam.
    Nie ma tak starych xj ;-)

    --
    Pozdro.