  • 1. Data: 2011-05-31 12:45:05
    Temat: motel - łódź przy drodze 710
    Od: Pablo <p...@g...pl>

    W najbliższy piątek wieczorem, pasuje mi zaliczyć nocleg przed Łodzią
    (będę jechał od strony Kalisza).
    Poleci ktoś jakiś sympatyczny motel, zajazd na obrzeżach Łodzi niedaleko
    drogi 710?

  • 2. Data: 2011-05-31 14:55:00
    Temat: Re: motel - łódź przy drodze 710
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@g...pl> napisał

    > Poleci ktoś jakiś sympatyczny motel, zajazd na obrzeżach Łodzi niedaleko
    > drogi 710?

    a ile możesz wydac?

    Protz

  • 3. Data: 2011-05-31 15:13:26
    Od: Pablo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-05-31 14:55, Protz pisze:

    > Użytkownik "Pablo" <p...@g...pl> napisał

    > a ile możesz wydac?
    >
    > Protz

    W jakiś tam rozsądnych granicach do 150 pln za dwojke (bez sternika)

  • 4. Data: 2011-05-31 15:35:28
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >jechał od strony Kalisza).
    > Poleci ktoś jakiś sympatyczny motel, zajazd na obrzeżach Łodzi niedaleko

    Moze troche nie po drodze ale polecam http://skocz.pl/dobry_nocleg

    Lepszego room serwisu nigdzie nie znajdziesz!

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2011-05-31 15:57:54
    Temat: Re: motel - ??d? przy drodze 710
    Od: Pablo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-05-31 15:35, Pabl_o pisze:
    > Lepszego room serwisu nigdzie nie znajdziesz!

    dowciapne... :)