  • 1. Data: 2011-10-21 12:57:43
    Temat: most wiozlem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Skoro dzis piatek, to
    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10458012,Polsk
    a_cysterna_zablokowala_czeska_autostrade__Utknela.ht
    ml

    J.

  • 2. Data: 2011-10-21 13:01:27
    Temat: Re: most wiozlem
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Skoro dzis piatek, to
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10458012,Polsk
    a_cysterna_zablokowala_czeska_autostrade__Utknela.ht
    ml

    Jak zwykle autor popełnia błąd - to nie cysterna ale transport zbiornika na
    paltformie.
    T.

  • 3. Data: 2011-10-21 13:18:07
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-10-21 13:01, T. pisze:

    > Jak zwykle autor pope?nia b??d - to nie cysterna ale transport zbiornika na
    > paltformie.
    > T.

    Platformie?
    http://www.lidovky.cz/foto.asp?r=ln_domov&foto1=MEV3
    e6f2f_p201110120331301.jpg

    Chyba próbowali nawet bez platformy przetoczyć ;)

    A swoją drogą - piękna reklama :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2011-10-21 16:22:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-10-2011 12:57, J.F pisze:
    > Skoro dzis piatek, to
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10458012,Polsk
    a_cysterna_zablokowala_czeska_autostrade__Utknela.ht
    ml

    No i znowu władze nie upilnowały tirowca.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-10-21 16:26:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No i znowu władze nie upilnowały tirowca.

    Powinien stac kwietnik na srodku pasa czy przed wiaduktem konstrukcja
    scinajaca "nadmiar"? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-21 16:50:23
    Od: "mar jan" <n...@p...onet.pl>

    > Skoro dzis piatek, to

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10458012,Polsk
    a_cysterna_zablokowala_czeska_autostrade__Utknela.ht
    ml

    no ok. ktos zawalil. jak i kto teraz poniesie koszty tej operacji? OC auta
    pewnie nie. AC? czeskie panstwo? ubezpieczyciel przewoznika? sa poilsy od debilizmu?
    a straty innych kierowcow? pozwy cywilne? kogo? i jesli czechow - bedzie regres
    na firme z pl?

  • 7. Data: 2011-10-21 17:09:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, mar jan <n...@p...onet.pl> wrote:

    > sa poilsy od debilizmu?

    Min. od debilizmu jest OC.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-21 18:02:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-21 16:22, DoQ pisze:
    a_cysterna_zablokowala_czeska_autostrade__Utknela.ht
    ml

    > No i znowu władze nie upilnowały tirowca.

    Nie było automatycznych wilczych dołów z pomiarem wysokości ładunku?
    Co za pech, on tylko sobie pojechał, w końcu autostrada...

    BTW - a propos wypadku na Wschodniej/Kilińskiego. Od ronda jest
    ograniczenie 2,5t oraz 40km/h. Mało tego - po lewej stronie Kilińskiego
    jest wręcz stop. Kolejne miejsce, gdzie bez karabinu maszynowego się
    nie obejdzie...

  • 9. Data: 2011-10-21 19:27:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-10-2011 18:02, Artur Maśląg pisze:
    > Nie było automatycznych wilczych dołów z pomiarem wysokości ładunku?
    > Co za pech, on tylko sobie pojechał, w końcu autostrada...

    I znowu Romana kasa pójdzie na odszkodowania.

    Pozostają donice!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-10-21 19:28:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-10-2011 16:26, AZ pisze:

    > Powinien stac kwietnik na srodku pasa czy przed wiaduktem konstrukcja
    > scinajaca "nadmiar"? ;-)

    Zawsze byłem za kwietnikami - zmuszają do refleksji!

    Pozdrawiam
    Paweł