    From: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: monitorowanie stanu dysków
    Date: Fri, 11 Jan 2013 17:19:47 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Jan 2013 13:49:46 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <4sn95y5yd9g1$.1qwirym07qse9$.dlg@40tude.net>
    od qrt <...@i...jakis> :
    >Witam
    >

    >możecie polecić coś sprawdzonego do monitorowania stanu dysków?
    >
    >Tak co by mnie informował w jakim stanie jest dysk i ze należało by sie
    >zatroszczyć o jego wymianę.
    >
    >używałem dawno temu czegoś takiego jak HDD Health ale dysk mi padł o on
    >nawet nie raczył mnie poinformować o zbliżającej sie katastrofie.
    >
    >Program nie musi mieć dzisiątek niezrozumiałych wykresów i kontrolek - musi
    >poprostu rzetelnie informować o tym ze warto pomyśleć o następcy lub szybko
    >robić backup :)
    >
    >pod windows.

    Crystaldiskinfo, powiadomienie mailowe i sporo innych opcji alertów,
    program ciągle rozwijany:
    http://sourceforge.jp/frs/redir.php?m=jaist&f=%2Fcry
    staldiskinfo%2F57651%2FCrystalDiskInfo5_2_2.zip
    Dobrze by było od czasu do czasu uruchamiać autotesty dysku(np. z
    Gsmartcontrol):
    http://prdownload.berlios.de/gsmartcontrol/gsmartcon
    trol-0.8.7-win32.zip?download
    Linki do wersji portable
    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.