    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: monitor jako tv
    Date: Fri, 05 Apr 2013 19:06:40 +0100

    On 05/04/2013 17:16, Michal wrote:

    > To daruj sobie funkcje TV - IMHO w monitorze bardziej to przeszkadza niż
    > pomaga (problemy z VESA DPMS, złe profile kolorów ustawione pod TV, większe
    > opóźnienia spowodowane elektroniką strojoną pod obróbkę syggnału z TV,
    > podbijnie ceny, często bardzo słaba czułość głowic DVB-T itp).

    Jak juz wspomnialem, juz kupilem. I tak mialem miejsce na tylko jedno
    urzadzenie.

    > Ja TV nie oglądam wcale, działa mi po prostu na nerwy przez
    > postępującą idiokrację, co nie znaczy że nie warto mieć dobrego
    > wyświetlacza do kina w domu.

    Tez prawda.

    > Nie zgodzę się - to zależy od podejścia i to bardziej od tego niż od ceny
    > czy dostępności. Sporo unikalnych, niedostępnych w PL DVD i BD kupuję na
    > amazon.co.uk. Perełki na DVD w stanie idealnym, ale rozpakowane można tak
    > kupić od 1 pensa.

    Tak zeby daleko nie szukac. Podlaczylem dzisiaj swoj duzy dysk to tego
    telewizora/monitora i pierwszy przykladowy film ktory sie napatoczyl to
    Borys Godunow - Zulawskiego. Szybki look na google i nie ma :/
    A film sam zgralem kiedys z VHS do divxa, jak widac warto bylo.
    Jakosc jest fatalna i nie pomoze tu zaden 50 calowy TV 3D bo film byl
    optymalizowany pod rozmiar plyty 700MB. :)
    Jak masz troche bardziej wyrafinowany gust to mozesz zapomniec o sklepach.