  • 1. Data: 2010-06-16 11:09:54
    Temat: monitor baterii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    znacie jakis program ktory potrafi podac wiecej informacji o
    baterii w notebooku ?

    Kiedys mialem taki komunikujacy sie bezposrednio z ukladem, ale to
    bylo dawno, teraz Windowsy mnie chyba odciely od SMBus.

    A moze jakis narzedziowy programik do SMBus pod Windowsa ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-06-18 20:53:05
    Temat: Re: monitor baterii
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hvabe1$3ak$1@news.onet.pl>, J.F. napisał(a):

    > znacie jakis program ktory potrafi podac wiecej informacji o
    > baterii w notebooku ?

    A jakie informacje potrzebujesz?
    Może uruchom sobie jakieś livecd z dystrybucją linuksa i odpowiedni
    cat /proc/acpi/battery/.... (nie mam w tej chwili laptopa pod ręką, żeby
    podać dokładną ścieżkę).

    Jacek