  • 1. Data: 2015-12-29 22:25:01
    Temat: mój pierwszy raz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wczoraj po raz pierwszy (w Polsce B) znalazłem telewizor LCD 32"
    Koło śmietnika stał sobie i przyjmował deszcz.

    Fpisujcie miasta.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-12-29 22:30:18
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-29 o 22:25, PiteR pisze:
    > Wczoraj po raz pierwszy (w Polsce B) znalazłem telewizor LCD 32"
    > Koło śmietnika stał sobie i przyjmował deszcz.

    i czy po owej kąpieli - działał?

    > Fpisujcie miasta.

    Chyba o fPiS Ci chodziło? ;)

  • 3. Data: 2015-12-29 22:34:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > Wczoraj po raz pierwszy (w Polsce B) znalazłem telewizor LCD 32"
    > Koło śmietnika stał sobie i przyjmował deszcz.

    Takie są fakty:

    http://www.fakt.pl/politycy/projekt-ustawy-medialnej
    -pis-jest-juz-w-sejmie,artykuly,600449.html

    A to jest pierwsza reakcja ze strony Polaków (gorszego sortu).

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2015-12-29 22:46:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-12-29 22:25, PiteR wrote:
    > Wczoraj po raz pierwszy (w Polsce B) znalazłem telewizor LCD 32"
    > Koło śmietnika stał sobie i przyjmował deszcz.

    Ide jutro sprawdzić nasz szrot ;-)

    Włodek

  • 5. Data: 2015-12-30 00:06:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Nokia tez wraca do korzeni, tzn do kaloszy.

    Trzeba mi było zostać stolarzem :)

    W Anglii byłbym na równi bogom. W Niemczech bym sieknął schody a durne
    pały gapiły by się na nie jak w malowane wrota. Jak można dać 12 tys za
    schody a telewizor kupić za 4200zł.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2015-12-30 00:18:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    net...

    J.F. pisze tak:

    >Trzeba mi było zostać stolarzem :)

    >W Anglii byłbym na równi bogom. W Niemczech bym sieknął schody a durne
    >pały gapiły by się na nie jak w malowane wrota. Jak można dać 12 tys za
    >schody a telewizor kupić za 4200zł.

    Schody wytrzymają ze trzydzieści lat minimum, a telewizornia daje tylko
    chłam - średnio aktualny zwykle tydzień, no miesiąc w porywach.

  • 7. Data: 2015-12-30 01:16:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 00:06:39 +0100, PiteR napisał(a):
    > Trzeba mi było zostać stolarzem :)
    > W Anglii byłbym na równi bogom. W Niemczech bym sieknął schody a durne
    > pały gapiły by się na nie jak w malowane wrota. Jak można dać 12 tys za
    > schody a telewizor kupić za 4200zł.

    Ba - ja sobie patrze na karte pamieci.
    Jakiej to technologii trzeba, zeby zmiescic np 16GB na powierzchni
    paznokcia. Toz wymiary bitu trzeba w nanometrach mierzyc.
    Jak to wykonac, jakie trzeba miec maszyny

    A kosztuje ... mniej niz muszla do klozetu ...

    J,

  • 8. Data: 2015-12-30 08:53:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Dec 2015 01:16:46 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakiej to technologii trzeba, zeby zmiescic np 16GB na powierzchni
    > paznokcia.

    Przecież patrzysz na obudowę a nie na czip, który jest jeszcze
    mniejszy.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-12-30 10:42:11
    Od: b...@g...com

    użytkownik PiteR napisał:
    > Wczoraj po raz pierwszy (w Polsce B) znalazłem telewizor LCD 32"
    > Koło śmietnika stał sobie i przyjmował deszcz.
    >

    > Fpisujcie miasta.

    U nas trza dostarczyć w wyznaczone miejsce.
    Tak sobie łupnąć do śmietnika trochą ryzykowne,
    po drodze są kamery.

    Kiedyś jak złomowano stare komputery,
    te z procesorami 150zł/kg, w tym wyznaczonym
    miejscu, kręcili się ludkowie i demontowali
    co droższe.

  • 10. Data: 2015-12-30 11:45:29
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Takie są fakty:
    >
    > http://www.fakt.pl/politycy/projekt-ustawy-medialnej
    -pis-jest-juz-w-sejmie,artykuly,600449.html

    > A to jest pierwsza reakcja ze strony Polaków (gorszego sortu).

    szkoda, ze prhn już zdechnięty... 10/10 :)

    a.