  • 11. Data: 2015-12-30 12:38:23
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur Miller napisał:

> [...]
    -pis-jest-juz-w-sejmie,artykuly,600449.html

    > szkoda, ze prhn już zdechnięty... 10/10 :)

    Tu się nie ma z czego śmiać, ja w bardzo podobny sposób pozbyłem się
    swojego telewizora w 1982 roku. Nie że od razu w Grudniu 81 -- trzeba
    było trochę czasu, by nabrać pewności, że ten mebel, przynajmniej przez
    kilka następnych lat, będzie całkiem bezużyteczny. I tak oto zanikł
    u mnie nawyk oglądania telewizji i już się nie odtworzył.

    Teraz słucham przedstawicieli Partii -- i słyszę, że mają dokładnie
    takie same pomysły na media, jakie miał wcześniej Jerzy U. To często
    młodzi ludzie, którzy raczej tamtego nie pamiętają, więc wielce
    prawdopodobne, że sami to wymyślili. A nikt ich nie nauczył, czym
    takie rzeczy muszą się skończyć. Więc będzie powtórka tego, co ponad
    trzydzieści lat temu.

    Jarek

    --
    W telewizji ogłosili
    Wczoraj wyrok na kasjera,

  • 12. Data: 2015-12-30 12:45:16
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > kilka następnych lat, będzie całkiem bezużyteczny. I tak oto zanikł
    > u mnie nawyk oglądania telewizji i już się nie odtworzył.

    Wtedy to się takie meble przerabiało na budy dla psa.
    K.

  • 13. Data: 2015-12-30 12:48:30
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    [...]
> [...]
    > prawdopodobne, że sami to wymyślili. A nikt ich nie nauczył, czym
    > takie rzeczy muszą się skończyć. Więc będzie powtórka tego, co ponad

    Witaj w klubie :-)
    Wtedy trzeba było mieć zgodę na "talerz" do satelity. Ciekawe, czy
    Miłościwie Panująca Partia wpadnie na to?

    Paweł

  • 14. Data: 2015-12-30 13:00:04
    Od: b...@g...com

    użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> [...]
    > prawdopodobne, że sami to wymyślili. A nikt ich nie nauczył, czym
    > takie rzeczy muszą się skończyć. Więc będzie powtórka tego, co ponad

    Czemu żeś Pan siedział cicho w 2011r jak
    poprzednicy robili to samo?

    Odpowiesz łaskawie?

    Bo w fakcie nie powiedzieli? W TV było cicho,
    a może WTEDY nie dotarło?

    Cóż to za wybiórcza i selektywna pamięć u Pana?

  • 15. Data: 2015-12-30 13:10:11
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:5683c48e$0$22829$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witaj w klubie :-)

    No, ja mam jeszcze OTV, ale coraz częściej łapię się na tym, pomijając już
    to, że spośród ponad setki cyfrowych programów, rzadko się zdarza, żeby coś
    się nadało do obejrzenia, czasem jest to gościu naprawiający samochody, albo
    Kiepscy, czy jakiś durny kabaret... Bo do innych praktycznie nie jestem już
    w stanie wyrobić z cierpliwością, już się wciągasz w fabułę, a tu ci nagle
    zaczyna się Lisowska wydzierać, że włączają niskie ceny (A chuja włączają,
    chyba, ze mają na myśli to, co zostanie w portfelu PO zakupie), po reklamie,
    daleko przekraczającej dopuszczalne 12 minut na godzinę, ciekawe, czemu Rada
    reklamy udaje, ze tego nie widzi... Dobra, do rzeczy... łapię się na tym, że
    telewizor sobie czymś tam brzęczy, a ja w słuchawkach, przy lapciu, cuś tam
    palcuję, zaś brzęczenie telewizora niejako uspokaja moje uszy.

    > Wtedy trzeba było mieć zgodę na "talerz" do satelity. Ciekawe, czy
    > Miłościwie Panująca Partia wpadnie na to?

    Bądź spokojny, coś wymyślą. Papieńka-Opieńka nie w ciemię walony, próżni nie
    lubi, z pewnością łapę na czymś położy. Może comiesięczny egzamin z treści
    TV TrwaM(ać)? :P :) O... może się zarządzi, ekhm ekhm... obowiązkową
    geotermę? :P :))

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 16. Data: 2015-12-30 13:22:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ghost pisze tak:

    > Schody wytrzymają ze trzydzieści lat minimum, a telewizornia daje
    > tylko chłam - średnio aktualny zwykle tydzień, no miesiąc w
    > porywach.

    Ale w telewizorze są np procesory które ktoś projektował tygodniami
    myśl techniczna, testy, ulepszenia a tu zwykła deska kupowana aby
    przystroić nowożytną jaskinię.

    Potem plotkary jak się spotkają, zobaczą schody, ty kto ci zrobił te
    schody takie ładne? pan Zdzisiek Zdziszkowski. Jakie fajne musze i ja
    takie sobie zrobić. Powiem staremu.

    A czy ktoś wspomni tych anonimowych projektantów procka? Nie bo procka
    to kosmici zrzucają na spadochronach. Elektronik to taki ni ch. ni
    wydra. Zółnierz, policjant, stolarz, to są figury.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2015-12-30 13:24:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan b...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > Bo w fakcie nie powiedzieli? W TV było cicho, a może WTEDY nie dotarło?
    >
    > Cóż to za wybiórcza i selektywna pamięć u Pana?

    Weź żeż Pan, Panie Bronek, choć chwilę pomyśl nad tym, co żeś Pan
    przeczytał. Skąd ja mogę wiedzieć, co było a czego nie było w TV
    w roku 2011, skoro od roku 1981 nie mam telewizora? Pamięć mam
    dobrą, niektórzy nawet określają ją jako "totalną" -- to znaczy
    pamiętam wszystko. Ale nie przypominam sobie roku, bym ze swoją
    niewyparzoną gębą siedział cicho. Ja nawet miesiąca nie wytrzymam.

    Tych przedstaiwcieli Partii słyszałem w radiu. Radia słucham często.
    Publicznego, innego nie. Od ćwierćwiecza radio to krytykuje aktualną
    władzę, jaka ona by w danym czasie nie była. To obyczaj mi bliski,
    ponadto jedno z ważniejszych zadań mediów. No i ci zaproszeni goście
    z Partii mówili, że trzeba z tym obyczajem skończyć. Jacyś "poprzednicy"
    też tak mówili? Czy wręcz robili? A może wrecz zrobili? W 2011 roku?
    Nie, duchowymi poprzednilami obecnych był właśnie Jerzy U. w roku 1981.

    Jarek

    --
    Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, ze dopuszczenie do krytyki,
    panie, tu nikomu tak nie podoba się. Tak więc z punktu, mając na uwadze, że

  • 18. Data: 2015-12-30 13:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 13:22:12 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    > Potem plotkary jak się spotkają, zobaczą schody, ty kto ci zrobił te
    > schody takie ładne? pan Zdzisiek Zdziszkowski. Jakie fajne musze i ja

    Ale w tej desce tez jest wieloletnie doswiadczenie i eksperymenty, i
    uzeranie z klientami, ktorym nie udalo sie zrobic ladnie :-)

    > A czy ktoś wspomni tych anonimowych projektantów procka? Nie bo procka
    > to kosmici zrzucają na spadochronach. Elektronik to taki ni ch. ni
    > wydra. Zółnierz, policjant, stolarz, to są figury.

    No, pare nazwisk z lat 70-tych jest znanych.

    J.

  • 19. Data: 2015-12-30 13:30:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan b...@g...com napisał:

> [...]

    Weź żeż Pan, Panie Bronek, choć chwilę pomyśl nad tym, co żeś Pan
    przeczytał. Skąd ja mogę wiedzieć, co było a czego nie było w TV
    w roku 2011, skoro od roku 1982 nie mam telewizora? Pamięć mam

  • 20. Data: 2015-12-30 15:35:49
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-30 o 13:00, b...@g...com pisze:

> [...]
    >

    > Bo w fakcie nie powiedzieli? W TV było cicho,
    > a może WTEDY nie dotarło?
    >
    > Cóż to za wybiórcza i selektywna pamięć u Pana?

    ej, tylko nie tu, dobra? takie wałki to na pręgu...

    a.