    From: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: model piecyka
    Date: Thu, 1 Oct 2009 16:10:04 -0700 (PDT)
    <h9tq0a$lmb$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h9tqqt$q7a$1@inews.gazeta.pl>
    <h9trma$pev$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h9uq8u$t1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9vp65$ed6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <7...@k...googlegroups.com>
    <ha0iid$lem$1@news.dialog.net.pl>
    <6...@d...googlegroups.com>
    <ha1mkd$of5$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    On Oct 1, 9:40 am, "doktorek" <q...@m...pl> wrote:
    > Troche wyzej kolega AJT zaproponowal wsadzic dwa akumulatory.
    > ja bym je chetnie wsadzil , a do 220V wsadzil taki programowalny zegar i do
    > tego ladowarke akumulatorow.
    > Efekt bylby taki, ze piecyk startowal by z akumulatorow a zegar w gniazdku
    > co 2 dni by wlaczal ladowarke tych aku i bylby spokoj na dlugo.
    >
    > co o tym myslicie?

    Myślimy, że 1) nie umiesz odpowiadać na newsach, bo Twój post się ma
    nijak do mojej wypowiedzi, pod którą odpowiedziałeś i 2) z uporem
    maniaków próbujecie leczyć syfa pudrem. Ten piec jest uszkodzony. To
    trzeba naprawić. Jak się naprawi, to komplet baterii wystarczy na pół
    roku - rok w zależności od intensywności używania i zabawy w
    ładowarki, smarki przestaną być opłacalne ekonomicznie jak i
    ekologicznie.

    Marek