  • 31. Data: 2014-07-21 17:48:50
    Temat: Re: mobilny internet na dwa tygodnie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 16:10:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Teraz to już bez znaczenia, bo orange działa na zasięgu tmobila i vice
    > versa.

    to jest trzeci rodzaj prawdy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 32. Data: 2014-07-21 17:54:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-07-21 16:10, Liwiusz pisze:

    > Teraz to już bez znaczenia, bo orange działa na zasięgu tmobila i vice
    > versa.

    Bredzisz.

  • 33. Data: 2014-07-21 20:56:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Dokładnie:)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2014-07-22 08:24:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Teraz to już bez znaczenia, bo orange działa na zasięgu tmobila i vice
    > versa.

    Fakt zapomniałem o tym .. i w sumie nie pomyślałem :) mea culpa

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2014-07-22 19:28:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-07-19 17:38, Chris pisze:
    (...)
    > Jako druga opcja polecam sprawdzony T-Mobile ze względu na prędkość,
    > starter można mieć za 5zł z pakietem internetu 1 GB na 30 dni.

    Mam "BlueConnect Starter", być może w pierwszej połowie sierpnia będę
    potrzebował jakiegoś internetu z T-Mobile (tylko o to pytam).
    Warto to doładować, czy lepiej kupić ichni inny starter?

  • 36. Data: 2014-07-23 10:12:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-22 19:28, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > potrzebował jakiegoś internetu z T-Mobile (tylko o to pytam).
    > Warto to doładować, czy lepiej kupić ichni inny starter?

    Zmieniłem tablet na taki z LTE i poszedłem do kiosku gdzie zakupiłem
    starter za 5zł (nie było wtedy tych za 10zł) doładowałem za 30 zł i mam
    6GB 30 dni, teraz już wiem że 3GB spokojnie wystarczy bo mimo tego że
    często siedzę na necie, młody ostatnio jadąc w korkach oglądał bajki
    online (usługa UPC + YT) przez 22 dni zużyłem 1.2GB danych.

    Tylko że są/były dwie opcje, jedna to internet a druga normalna taryfa z
    tel/sms/mms itp ... lepiej wychodziła wtedy opcja z taryfą bo oprócz
    internetu za free można mieć tel do T-M, SMS-y albo net tylko że o ile
    pamiętam jest lejek dzienny na 50MB i potem dławik do końca dnia 16kilo.

    Dla mnie warto było ale każdy zrobi jak zechce.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 37. Data: 2014-07-23 10:46:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-07-23 10:12, Chris pisze:

    > Zmieniłem tablet na taki z LTE i poszedłem do kiosku gdzie zakupiłem
    > starter za 5zł (nie było wtedy tych za 10zł) doładowałem za 30 zł i mam
    > 6GB 30 dni, teraz już wiem że 3GB spokojnie wystarczy bo mimo tego że

    Przy kupnie nowego to ja wiem jak to wygląda, ale chodzi mi raczej o
    to, czy w taryfie którą podałem "BlueConnect Starter" mogę doładować
    tak jak w nowym starterze itd. Nijak tego nie potrafię sprawdzić na
    stronie T-Mobile i nie wiem czy warto cokolwiek czynić z tą kartą,
    czy zwyczajnie nie kupić nowej - chodzi mi tylko o internet w puszczy.

  • 38. Data: 2014-07-23 10:55:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-23 10:46, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > stronie T-Mobile i nie wiem czy warto cokolwiek czynić z tą kartą,
    > czy zwyczajnie nie kupić nowej - chodzi mi tylko o internet w puszczy.

    Tego nie powiem bo nie wiem :) ale z czego co pamiętam jak szukałem dla
    siebie to się nie da albo ceny były kosmiczne. Ale jak nie dam sobie
    obciąć :) lepiej kupić nowy starter jak tylko do neta, przynajmniej
    karta jest nowa technologicznie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl