  • 91. Data: 2011-01-05 18:44:21
    Temat: Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w
    wiadomości news:4d23bc33$1@news.home.net.pl...

    > Ale skąd wiesz, że być może większość wypadków nie powstała w
    > nocy w tym okresie statystycznym, jak nie ma rozdzielnych
    > statystyk?

    Ale dlaczego mialoby nagle przybyc wypadkow w nocy ?

    Nawet jesli, to wtedy zaryzykuje twierdzenie ze swiatla zapoalone w
    dzien wplywaja na wypadkowosc w nocy :-)

    Moze np dlatego ze samochody niepotrzebnie swiecace w dzien jezdza
    potem z jednym swiatlem w nocy.
    A moze dlatego ze kierowcy przestaja zauwazac rowerzystow o
    szarowce :-)

    J.

  • 92. Data: 2011-01-06 07:52:32
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 5 Sty, 18:44, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A moze dlatego ze kierowcy przestaja zauwazac rowerzystow o
    > szarowce :-)

    no wlasnie ta teoria spiskowa jest taka, ze rowerzystow i pieszych o
    szarowce jest mniej niz kiedys bo czesc z tych ktorzy 10 lat temu
    chodzili piechota dzis zasuwa Golfami II czy Audi 80

    aron

  • 93. Data: 2011-01-06 23:10:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Hello Tomasz,
    >
    > Wednesday, January 5, 2011, 1:07:53 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Widać, że nie jeździłeś i łykasz ten papier jak kura plewy.

    Nie no :)
    Na pewno FSO celowo zatajało wspaniałe osiągi produkowanych bolidów żeby
    Amerykanie nie wykradli technologii :)