eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Tue, 04 Jan 2011 22:00:13 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
    References: <0...@f...googlegroups.com>
    <ifskt9$e7f$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <ifsm25$hda$1@inews.gazeta.pl> <ifsras$39q$1@inews.gazeta.pl>
    <ift68q$812$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <ift8rv$gno$1@inews.gazeta.pl> <e...@b...softax.pl>
    <1...@p...pl>
    <4d23764d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifvuv6$3a6$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ifvuv6$3a6$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <4d238a5c$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294174812 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 195.117.8.7:12748
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339799
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-04 21:12, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-01-04 20:34, Tomasz Pyra pisze:
    >> W dniu 2011-01-04 12:41, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > (...)
    >>> Bzdura. Musiałeś jeździć bardzo zmęczonymi Poldkami. Zmęczonymi
    >>> wieczną jazdą poniżej 2k rpm.
    >>
    >> 160km/h w Polonezie było osiągalne, ale w tych najmocniejszych wersjach.
    >
    > Taaa. Dość powszechnie spotykane 1500AB to najmocniejsza wersja.

    No bo z tych dostępnych dla ludu w sumie najmocniejsza.
    Później masz jeszcze niewiele mocniejszą 1600.
    Dopiero na koniec robili tego Rovera który miał ponad 100KM.

    >> Widzę że 104KM z Rovera miało właśnie Vmax=160km/h.
    >
    > Znaczy tyle samo, co słabszy brat z 82KM?

    Pewnie z powodu zestopniowania skrzyni biegów.
    AFAIR "Rover" Vmax osiągał przy odcięciu na IV biegu, a V był już za
    długi, a silnik zbyt mało elastyczny żeby po zmianie na V jeszcze
    przyspieszać.


    >> Te "ludowe" raczej 140-155km/h.
    >
    > LOL - wyczytałeś w wiki o tym biednym kukuruźniku z 1900D i teraz
    > ludowe to już 140? Poldek z niezniszczalnym dieslem PSA był dość
    > poszukiwanym modelem na rynku.

    1500AB w starej budzie miał owszem Vmax 160.
    W nowej już 150 - albo aerodynamika, albo katalizatora się dorobił, albo
    jeszcze coś.

    >> Co oczywiście w żaden sposób nie przeszkadza w tym żeby w Polonezie
    >> zamknąć licznik, zwłaszcza jak było z górki - te samochody miały chyba
    >> najszybsze prędkościomierze świata :)
    >
    > Kolejna bzdura - polonezowski licznik wcale nie odbiegał tolerancją od
    > braci z 'zachodu'.

    No te co ja widziałem odbiegały.
    Polonez na prędkościomierzu raczej miał +15% do rzeczywistości. A inne
    auta zazwyczaj się w +5% mieszczą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: