  • 1. Data: 2014-04-24 13:54:32
    Temat: mms-y w orange zablokowane (?)
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tel. w orange, "pracowy", nie mozna odbierac mms-ów...
    do licha, pierwszy raz cos takiego widze. Mms-y sa w orange blokowane??
    trzeba te usluge/mozliwosc specjalnie wykupic? albo: uruchomic? albo: cos w
    tel. pokonfigurowac? <-- odbieranie/nadawanie mms-ów nie dziala
    automatycznie?
    jak to rozwiazac?

  • 2. Data: 2014-04-24 14:01:30
    Temat: Re: mms-y w orange zablokowane (?)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-24 13:54, 1634Racine pisze:
> [...]
    > trzeba te usluge/mozliwosc specjalnie wykupic? albo: uruchomic? albo:
    > cos w tel. pokonfigurowac? <-- odbieranie/nadawanie mms-ów nie dziala

    99% prawdopodobieństwa - włączyć w telefonie dostęp do internetu ;-)

  • 3. Data: 2014-04-24 15:36:45
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-24, o godz. 14:01:30
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > 99% prawdopodobieństwa - włączyć w telefonie dostęp do internetu ;-)

    A potem męczyć Orange czemu nie działa. ;-)
    Poważnie - miałem tak że też nie dochodziły na jedne z numerów z puli
    pracowej.
    Z takich kwiatków miałem też sytuacje gdy Orange nie potrafił na
    numerze włączyć SMS-ów premium. Akurat jeden z userów potrzebował by
    zapłacić za dostęp do strony pewnego serwisu. 4 dni im zajęło
    diagnozowanie problemu.
    Z tym że po wymianie karty SIM w abonamencie data na nano nie można
    jej aktywować to już się przyzwyczaiłem i tłumaczę na infolinii co
    powinni zrobić.
    Orange coraz bardziej mnie zadziwia - niestety mam z nimi w pracy stały
    kontakt. ;-)

    Zdrówko

  • 4. Data: 2014-04-24 16:01:00
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-04-2014 14:01, Maciej Bebenek pisze:

    > 99% prawdopodobieństwa - włączyć w telefonie dostęp do internetu ;-)

    a ktory telefon wymaga wlaczenia internetu do odbierania mmsow?

  • 5. Data: 2014-04-24 17:43:54
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    W dniu 2014-04-24 16:01, K pisze:

    > a ktory telefon wymaga wlaczenia internetu do odbierania mmsow?

    Większość smartfonów :(

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-04-24 19:46:17
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    Dnia 24-04-2014 o 14:01:30 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    napisał(a):

    > 99% prawdopodobieństwa - włączyć w telefonie dostęp do internetu ;-)

    Chyba sobie jaja robisz :)
    Trzeba - owszem - odblokować możliwość korzystania z transmisji danych.
    Jednak APN od Internetu może mieć wpisane bele jakie dane (nieistniejące
    dane logowania/lub nazwa apn) - jeśli ktoś nie chce ryzykować kosztów
    dostępu do Internetu via GSM/3G; natomiast APN dla MMS musi być poprawnie
    skonfigurowany.
    Będzie działać MMS a smartfon nie będzie miał dostępu do Internetu.

    --
    B.G

  • 7. Data: 2014-04-24 19:50:12
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    S P 1 Q X L in news:5359313a$0$2224$65785112@news.neostrada.pl
    > Większość smartfonów :(
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com

    powaznie piszesz?

    (xperia neoV, czy jakos tak ten tel. nazywa sie)

  • 8. Data: 2014-04-24 19:51:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:ljb5ff$nb1$1@node2.news.atman.pl
    > a ktory telefon wymaga wlaczenia internetu do odbierania mmsow?

    ja w zyciu nie mialem smartfona, nie znam takich klopotow w zwyklych tel.,
    wiec zatkalo mnie gdy "spotkalem sie z tym problemem"

  • 9. Data: 2014-04-24 20:44:54
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-04-24 19:46, B.G pisze:

> [...]
    > poprawnie skonfigurowany.
    > Będzie działać MMS a smartfon nie będzie miał dostępu do Internetu.

    To prawda, co kolega pisze. Ja kiedyś zablokowałem dostęp do internetu w
    roamingu - w obawie przed kosztami - zdziwiony byłem, że nie mogę MMS-em
    wysłać zdjęcia z wakacji :-)

  • 10. Data: 2014-04-24 20:59:44

    W dniu 24-04-2014 19:50, 1634Racine pisze:
    > S P 1 Q X L in news:5359313a$0$2224$65785112@news.neostrada.pl
    >

    > powaznie piszesz?
    >
    > (xperia neoV, czy jakos tak ten tel. nazywa sie)

    mam taki i tego nie wymaga. rowniez sgs2 nie wymaga wlaczenia internetu
    aby mogl odebrac czy wyslac mmsa.
    przy wysylaniu/odbieraniu internet sam sie wlacza na ta okolicznosc, co
    widac po ikonce H/3G/E w zaleznosci od trybu i zasiegu.