  • Data: 2013-11-03 10:25:32
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-02 09:45, dizel pisze:

    > W play było coś takiego ale już nie ma możliwości aktywacji.

    W Play jest coś takiego i korzystam z tej usługi. Dostępność usługi
    zależna jest od rodzaju abonamentu.

    Ponadto do m4rkiz'a: nie wiem czy jest o co kopię kruszyć. W Playu
    przecież i tak można do upadłego gadać i SMSować ze wszystkimi sieciami
    przy stosunkowo niskim abonamencie. Przy wyższych abonamentach masz
    nawet roaming opłacony. Nie ma sensu przy takich abonamentach zbierać
    minut. Ponadto zyskujesz to, że oni jadą prawdopodobnie na nadajnikach
    wszystkich operatorów więc mają największy zasięg. Nie ma nad czym się
    zastanawiać.

    > Chyba że
    > znajedziesz na allegro, często można kupić jeszcze numer z aktywną tą
    > usługą, ale trzeba trochę wydać.

    Ja płacę ok 60zł miesięcznie wraz z 2GB transferu. Czy jest to "trochę"
    czy nie - oceń sam. Być może są też tańsze abonamenty. Nie sprawdzałem.

    Marek