  • Data: 2005-01-10 15:47:11
    Temat: Re: minusy dns poza nask?
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...onet.pl napisał(a):
    > Zobacz sobie na stronie nasku agnat i domainmaker sa osobnymipartnerami nasku.
    > Domainmaker nie sprzedaje sam domen tylko przez partnerow.
    > Ostatnio akcjonariuszem zostal ogicom z poznania.
    Co nie zmienia faktu, ze sa ta sama instytucja zarejestrowana na
    malzonkow/wspolmalzonkow/kolegow
    > Gdzie ty widzisz bzdure.
    a widze
    > Wejdz na strone net-line i zobaczysz domena pl 150 zł netto
    > Komrel http://domeny.komrel.net/ cennik na stronie domena pl 200 zł netto
    Za 200 netto to mam w nasku bez przenoszenia do posrednikaz NASK, a
    przeciez chodzi o nizsze ceny
    > Atcom http://www.atcomnet.pl/dr.php domena pl 180 zł netto
    > Info-Media 189 zł netto.
    zadna rewelacja

    p Domena Cena za rejestrację Promocja do
    1 .pl 69.0 zł netto za rok 31.12.2005
    2 .com.pl 55.0 zł netto za rok 31.12.2005
    3 funkcjonalne 55.0 zł netto za rok 31.12.2005
    1 regionalne 18.0 zł netto za rok 31.12.2005
    2 .az.pl 29.0 zł netto za rok 31.12.2005
    3 .info 15.0 zł netto za rok 30.12.2005

    Cena za przedłużenia polskich domen spada od ilości!
    Lp Domena Cena za przedłużenie Cena za transfer Informacje

    1-50 domen polskich (aktualna całkowita ilość domen w panelu)
    1 .pl 89.0 zł netto za rok - Pokaż
    2 funkcjonalne .pl 69.0 zł netto za rok - Pokaż
    3 regionalne .pl 25.0 zł netto za rok - Pokaż

    Więcej niż 50 domen polskich (aktualna całkowita ilość domen w panelu)
    1 .pl 79.0 zł netto za rok - Pokaż
    2 funkcjonalne .pl 64.0 zł netto za rok - Pokaż
    3 regionalne .pl 24.0 zł netto za rok - Pokaż

    prosze bardzo - przy 100 domenach wykupionych przez ciebie w atcomnet.pl
    czy domeny.komrel.net jestes w plecy niemal 10tys (to tylko przyklad)

    Zwracam honor, jednak wysylanie faxu i czekanie na zatwierdzenie wydania
    kodu AuthInfo jest troche dziwną metodą. Miałem na myśli kwestię
    przenoszenia domen pomiędzy pośrednikami.

    Pozdrawiam

    Przemyslaw