  • Data: 2005-01-10 15:06:48
    Temat: Re: minusy dns poza nask?
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie ze ta sama idz osobiscie i sie przekonaj (a wielu juz bylo)
    Zobacz sobie na stronie nasku agnat i domainmaker sa osobnymipartnerami nasku.
    Domainmaker nie sprzedaje sam domen tylko przez partnerow.
    Ostatnio akcjonariuszem zostal ogicom z poznania.
    > bzdura
    Gdzie ty widzisz bzdure.
    Wejdz na strone net-line i zobaczysz domena pl 150 zł netto
    Komrel http://domeny.komrel.net/ cennik na stronie domena pl 200 zł netto
    Atcom http://www.atcomnet.pl/dr.php domena pl 180 zł netto
    Info-Media 189 zł netto.
    > bzdura
    Jak transferujesz z nasku domene to musisz wypełnic formularz i wysłac go faxem:
    W jaki sposób mogę przenieść obsługę domeny do wybranego Partnera?
    Aby przenieść obsługę domeny należy wypełnić elektroniczny formularz
    Pełnomocnictwa do wyłącznego reprezentowania Abonenta przed NASK znajdujące się
    na: http://www.dns.pl/cgi-bin/transfer.pl
    W jakim czasie od doręczenia Pełnomocnictwa realizowany jest Transfer?
    Dokumenty są rozpatrywane w ciągu 7 dni od momentu jednoczesnego wpłynięcia do
    NASK prawidłowo wypełnionego i podpisanego Pełnomocnictwa w dwóch wersjach:
    elektronicznej i wydrukowanej. Informacja o wyniku weryfikacji jest przesyłana
    na adres e-mail podany w dokumencie. Weryfikacja pozytywna kończy się
    przekazaniem wskazanemu w dokumencie Partnerowi uprawnień do przejęcia obsługi
    domeny. Od tej chwili fizyczne dokonanie transferu leży już po stronie Partnera.
    Transfer od partnera do Nasku tez tzreba wysłąć formularz faxem:
    W jaki sposób mogę przenieść obsługę domeny do NASK?
    Aby przenieść obsługę domeny do NASK, należy:
    1. Wypełnić formularz transferu do NASK i przesłać go do NASK pod numer fax.:
    (22) 523 13 01. W pole "authinfo" należy wpisać hasło udostępnione Abonentowi
    przez obsługującego go Usługobiorcę.
    2. Wnieść opłatę za przeniesienie obsługi nazwy domeny do NASK w wysokości 80 zł
    netto (97,60 zł brutto). Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni na numer
    konta:
    Bank Handlowy 36 10301508 0000 0008 0194 7018
    Konieczny jest dopisek: "opłata za przeniesienie obsługi domeny "nazwadomeny.pl"
    na NASK."
    Pozdarwiam
    Azaroth