  • Data: 2011-06-28 19:50:40
    Temat: Re: mini przetwornica 5V
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Alexy wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Może jeszcze powinien Wam tyłek wylizać?
    > Panowie, chłopak zapytał o gotowe urządzenie, które chciałby kupić, a Wy
    > mu doradzacie, zeby sobie zrobił.
    > To nie są żadne rady, ani tym bardziej odpowiedzi na temat.

    Gdzie napisał, że chce gotowe urządzenie? Chciał przetworniczkę, a to co ja
    mu podałem, to 4 elementy do zlutowania. Gotowe urządzenia, to np
    samochodowe zasilacze do komórek, wystarczy kupić. A jak nie pasowało, to
    można powiedzieć, że nie pasuje a nie płakać, że wszyscy go nie kochają i
    nikt mu nie pomoże.

    Waldek