  • 1. Data: 2011-02-01 14:54:52
    Temat: mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam
    ja z takim prostym pytaniem.
    rozwaliłem sobie kilka par słuchawek - qoss, seenheiser, więc szkoda
    wywalać.
    potrzebuje do nich jedynie jack'i. te ktore znam, to są zazwyczaj ogromne
    proste jacki. szukam czegos malego, mniejszego, ew.. lamanego, niewiem może
    ktoś poleci coś niewielkiego, takiego co można przylutować i uzywac przy
    przenosnych sprzetach?:)
    chetnie link itp, bym wiedzial co i gdzie kupić...
    zalezy mi na solidnosci... widzialem plastikowe lamane, ale nawet w sklepie
    mi je odradzali;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-02-01 15:53:16
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 01.02.2011 15:54, schrieb Bartek:
> [...]
    > chetnie link itp, bym wiedzial co i gdzie kupić...
    > zalezy mi na solidnosci... widzialem plastikowe lamane, ale nawet w sklepie

    Kup 3.5mm, adapterem załatwisz 6.3mm, jak będziesz potrzebował do
    sprzętu profesjonalnego (czy na takiego wyglądające). A Jacki 3.5mm
    kupisz w każdym sklepie elektronicznym. A jak chcesz solidne, to kup
    metalowe. Żadnych łamańców.

    Waldek

  • 3. Data: 2011-02-01 21:27:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011 15:54:52 +0100, Bartek wrote:
> [...]
    >przenosnych sprzetach?:)
    >zalezy mi na solidnosci... widzialem plastikowe lamane, ale nawet w sklepie

    MiniJacki w sklepach sa, ale ze to kompletnie bezmarkowe, to trudno
    cos doradzic. A z reguly sa z kiepskiego plastiku, ktory sie topi przy
    lutowaniu. Zlocone kupowac czy jak ..

    J.

  • 4. Data: 2011-02-02 00:13:13
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]

    >MiniJacki w sklepach sa, ale ze to kompletnie bezmarkowe, to trudno
    >cos doradzic. A z reguly sa z kiepskiego plastiku, ktory sie topi przy

    ja kupuję Monacor coś 12zł szt ale są wieczne

  • 5. Data: 2011-02-02 15:48:48
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    może
    > ktoś poleci coś niewielkiego, takiego co można przylutować i uzywac przy

    Potrzebny Ci zwykły jack 3.5mm ale porządnie wykonany. W typowym sklepie
    "za rogiem" dostaniesz prawie wyłącznie najtańsze chińskie g..no z
    odpowiednio podniesioną ceną. Polecam kupić coś w sklepie internetowym,
    gdzie jest jakiś wybór. Swego czasu kupiłem, chyba w TME, jakiś porządny
    (a ściślej mówiąc najdroższy jaki był, licząc że może będzie lepszy) jack
    i po pierwsze od razu widać różnicę podczas montażu po drugie zlutowałem i
    jest spokój. Obecnie te warunki spełnia np:
    http://www.tme.eu/html/PL/wtyki-jack-metalowe-__35mm
    -czernione/ramka_7183_PL_pelny.html

    BTW, mój jack był chyba plastikowy, rodzaj obudowy ma jednak drugorzędne
    znaczenie.

    e.