  • 61. Data: 2012-10-03 20:40:41
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie, wręcz przeciwnie - przecież to najstarszy, oryginalny format, prawda?

    To, że najnowszy nie oznacza chyba "najnowszej technologii"? Chyba, że dla
    Ciebie obcięcie nożyczkami brzegów czegoś jest wynalazkiem na skalę światową.
    Dalej najlepiej Ci wychodzi robienie na siłę z siebie idioty, ale już niejedna
    osoba Ci mówiła, że nie musisz się aż tak starać. Już nim jesteś.

    > Najnowsze nie musi znaczyć najlepsze ani przebojowe...
    > A jeśli Tobie się zlewają te pojęcia to już nie mój problem.

    Nie? A kto nazwał to "najnowszą technologią"? Ja czy Ty kłamco?

  • 62. Data: 2012-10-03 21:13:35
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    >
    > Poprzesz swoje rewolucyjne tezy jakimiś obrazkami,
    > rysunkami czy ot tak sobie tylko gaworzysz?

    Wystarczy trochę mózgu i zdrowego rozsądku, tu nie ma czegoś udowadniać,
    nic ci nie będę rysować tumanie,
    ale ja się nie węgorze z kolegami...

  • 63. Data: 2012-10-03 22:18:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "pencil" <p...@p...pl> napisał :

    > ale ja się nie węgorze z kolegami...

    Stykają się jednak nanoWęgorzami hahaha

  • 64. Data: 2012-10-04 00:37:11
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-03 18:15, Pszemol pisze:

    > Może mają nieco mądrzejsze dzieci ? ;)

    Dobrze że ty do nich nie należysz ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 65. Data: 2012-10-04 03:36:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message

    > Dobrze że ty do nich nie należysz ...

    Mam nadzieję, że wybaczysz mi ten niewinny żarcik i nie będziesz się gniewał
    do śmierci? ;-)

  • 66. Data: 2012-10-04 03:38:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wystarczy trochę mózgu i zdrowego rozsądku, tu nie ma czegoś udowadniać,

    Zdrowy rozsądek nakazuje takie rozumowanie:
    Mniejsza karta = mniejsze gniazdo na kartę => więcej miejsca na inne części.
    Ty twierdzisz coś innego niż zdrowy rozsądek, dlatego prosze o wyjaśnienie.

    > nic ci nie będę rysować tumanie,

    Acha, czyli poziom reprezentujesz spod budki z piwem...
    Widzę oczami wyobraźni Twoje dresy w białe pasy i wygoloną czachę.

  • 67. Data: 2012-10-04 03:41:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

> [...]
    > jesteś.

    > Nie? A kto nazwał to "najnowszą technologią"? Ja czy Ty kłamco?

    Ustalmy pewne fakty... czy nano SIM jest najnowszym typem kart SIM?
    To Ty twierdzisz ze to nic nowego... Więc o co chodzi?

  • 68. Data: 2012-10-04 08:45:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Mam nadzieję, że wybaczysz mi ten niewinny żarcik i nie będziesz się
    > gniewał do śmierci? ;-)

    Nie lubie takich wycieczek ... ale widzę że bierzesz przykład z Appla i
    potrafisz przeprosić :)

    Jest OK :)

  • 69. Data: 2012-10-04 08:50:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Ale Twoje osobiste doświadczenia dotyczą Polski. Kontrprzykładem mogą być
    > amerykańskie banki z mojego doświadczenia gdzie do przelewów nie jest
    > wymagane posiadanie telefonu bo SMSów nie wysyłają.

    Twoim Amerykanom daleko jeszcze do Japoni gdzie wychodząc ze sklepu
    automatycznie jest pobierana opłata z wykożystaniem telefonu :) dla
    Japończyka produkty Appla to stary złom .. :)

  • 70. Data: 2012-10-04 09:34:59
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Ustalmy pewne fakty... czy nano SIM jest najnowszym typem kart SIM?
    > To Ty twierdzisz ze to nic nowego... Więc o co chodzi?

    Ile razy można tłumaczyć rzeczy oczywiste? Jeśli wezmę nożyczki i obetnę swój
    grzebień z dwóch stron, to stworzę nanoGrzebień okrzyknięty "najnowszą
    technologią"?
    Czy Ty jesteś normalny? Dalej nie widzisz różnicy pomiędzy zwykłą miniaturyzacją
    przy pomocy nożyczek a technologią? Zrobili nowy rozmiar ok. Ale litości, jaki
    to cud technologiczny? Żaden.