    From: "Tomek" <p...@z...spamem>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Date: Wed, 3 Oct 2012 20:40:41 +0200

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie, wręcz przeciwnie - przecież to najstarszy, oryginalny format, prawda?

    To, że najnowszy nie oznacza chyba "najnowszej technologii"? Chyba, że dla
    Ciebie obcięcie nożyczkami brzegów czegoś jest wynalazkiem na skalę światową.
    Dalej najlepiej Ci wychodzi robienie na siłę z siebie idioty, ale już niejedna
    osoba Ci mówiła, że nie musisz się aż tak starać. Już nim jesteś.

    > Najnowsze nie musi znaczyć najlepsze ani przebojowe...
    > A jeśli Tobie się zlewają te pojęcia to już nie mój problem.

    Nie? A kto nazwał to "najnowszą technologią"? Ja czy Ty kłamco?